همایون صالحی، رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران :با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در کشور که از آبان سال گذشته اجرایی شد، ۲۴ میلیون لیتر مصرف سوخت کشور کاهش پیدا کرد.
با شیوع ویروس کرونا در کشور و اعمال محدودیتها، ۶۰ درصد کاهش فروش سوخت از جایگاه ثبت شد به طوری که بعد از سهمیهبندی مصرف روزانه بنزین به ۷۵ میلیون لیتر رسید.
به طور میانگین مصرف سوخت در تابستان امسال به رقم ۸۱ میلیون لیتر در کشور رسید و استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی و گیلان بیشتر میزان مصرف سوخت را به خود اختصاص دادهاند.
استانهای خراسان شمالی، جنوبی و کردستان کمترین مصرف سوخت در کشور ثبت کرده اند.
مجله اینترنتی دوستان مجله خبری و سبک زندگی
