جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

مصدومیت شدید علیرضا حقیقی و انتقال به بیمارستان +عکس

مصدومیت علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی اسکیلستونا سوئد، در پی مصدومیت از ناحیه سر در جریان بازی تیمش مقابل استرسوند به بیمارستان منتقل شود.

به گزارش نامه نیوز، دروازه ملی پوش ایرانی تیم اسکیلستونا در جریان دیدار برابر استرسوند از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و بعد از بازی به بیمارستان انتقال یافت.

در مسابقات هفته بیست و دوم لیگ سوئد یاران حقیقی میزبان استرسوند بودند و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا همچنان در قعر جدول بمانند.

در این بازی که گل دوم آن توسط سامان قدوس به ثمر رسید علیرضا حقیقی مانند دیدارهای اخیر دروازه بان ثابت تیمش بود و با وجود دریافت سه گل عملکرد بدی نداشت و چند موقعیت را از حریف گرفت.

حقیقی دراواخر بازی به خاطر ضربه مهاجم حریف به سرش مصدوم شد و روی زمین افتاد و ظاهرا پزشکان نیز توصیه کردند وی از بازی بیرون برود اما از آنجا که تعویض های اسکیلستونا تمام شده بود وی با وضعیتی نه چندان ایده آل به بازی ادامه داد.

گلر ملی پوش ایرانی بعد از بازی بلافاصله راهی بیمارستان شد و گفته می شود که حال عمومی وی مساعد است با این حال به خاطر حساسیت محل مصدومیت پزشکان از سر وی ام آر آی می گیرند تا جای نگرانی باقی نماند.

مصدومیت شدید علیرضا حقیقی و انتقال به بیمارستان

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *