چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

مسابقه‌‌ هایی که روی آنتن تلویزیون بخت‌ آزمایی را ترویج می‌ کنند!

یکی از موضوعاتی که فارغ از موضوع اسپانسرها، تبلیغات و عدم نظارت در تلویزیون وجود دارد مسئله اپلیکشن‌ها و مسابقات تلویزیونی هم چالش‌برانگیز شده است.

اصولاً چرا باید چنین جایزه‌هایی بدهند که راه کارکردن و کارآفرینی را به واسطه آن بسته می‌شود. برخی از مخاطبان هم در برابر دوربین تسنیم اشاره کردند که کار پسندیده‌ای نیست به جای تلاش و زحمت، فرد از صبح تا شب در این اپلیکیشن‌ها فعالیت کند تا به پول‌های هنگفتی برسد. مردم انتقادهای دیگری هم داشتند که در این موقعیت سخت و شرایط اقتصادی، فقرا پای گیرنده‌های تلویزیون می‌نشینند و چنین فضاهایی را می‌بینند که اصلاً زیبنده نیست. چرا که فلسفه برنامه‌سازی و اجرای مسابقه، سرگرمی است و با بخت‌آزمایی تفاوت دارد.

رهبر معظم انقلاب امروز در آغاز هفته کار و کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف، کار جهادی و بی‌وقفه را از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت‌آفرین اقتصادی مقاومتی دانستند.

معظم‌له همچنین در بخشی از سخنان خودشان به موضوع روش‌هایی شبیه به «بخت‌آزمایی» هم اشاره کردند. مقام معظم رهبری تأکید کردند: “توانایی‌های ملت ایران و جوانان پرتلاش و خوش استعداد میهن را بسیار فراتر از وضع فعلی است.

باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش‌هایی شبیه بخت آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما باید متوجه این معنا باشند.”

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/4/699155_128.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *