سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

مرگ مشکوک زن ایرانی توسط ۲ افغانی در پارک چیتگر!

ایران نوشت:عصر یکشنبه ۲۴ تیر مرد جوانی به کلانتری ۱۸۱ عوارضی رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد.

http://img8.irna.ir/1396/13961102/82803875/n82803875-72125689.jpg

او گفت: ساعت ۱۱ امروز همسرم سوار بر خودروی پرایدش خانه را به قصد خرید ترک کرد. چند ساعتی از رفتن همسرم گذشته بود که نگران شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم. اما گوشی او در دسترس نبود. با این تصور که شاید به خانه دوستان و اقوام رفته باشد با آنها تماس گرفتم اما آنها هم خبری از همسرم نداشتند. سابقه نداشت که همسرم مدت زمان طولانی دخترم را در خانه تنها بگذارد و بی‌خبر جایی برود. تصور می‌کنم که برای او اتفاقی رخ داده باشد.

با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن مینا آغاز و شماره پلاک خودروی او به کلیه واحدهای گشت اعلام شد.

ساعتی بعد مأموران کلانتری خودروی پراید زن جوان را در حالی که یک مرد افغانی راننده آن بود مشاهده کردند. با دستور ایست مأموران، راننده ۲۵ ساله دستگیر شد.

وی در بازجویی‌ها بسرعت لب به اعتراف گشود و گفت: صبح امروز من به همراه دو همولایتی‌ام سوار ماشین مینا شدیم. مینا به سمت پارک جنگلی چیتگر حرکت کرد و در نزدیکی پارک توقف کرد. چون آشنایی زیادی با مینا نداشتم، من داخل ماشین ماندم و دو دوستم به همراه زن جوان وارد پارک شدند. ساعتی از رفتن آنها گذشته بود که دوستانم هراسان از پارک خارج شده و از من خواستند که حرکت کنم. سراغ مینا را که گرفتم آنها گفتند او را به قتل رسانده‌اند. بعد از طی مسافتی آنها از ماشین پیاده شده و به سمت کرج رفتند و من نیز با ماشین مینا در خیابان پرسه می‌زدم که دستگیر شدم.

با اعتراف مرد افغانی موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات برای یافتن جسد مینا و دستگیری دو متهم دیگر به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ادامه یافت. بدین ترتیب مأموران وارد پارک جنگلی شده و از ساعت ۹ تا ۱۲ شب به جست و جوی جسد پرداختند. درنهایت جسد مینا را داخل پارک جنگلی چیتگر درحالی که با شال خودش خفه شده بود یافتند.

به دستور بازپرس مرادی، جسد زن جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین کارآگاهان جنایی موفق به دستگیری دومین مرد افغان شدند. بررسی‌ها برای دستگیری متهم سوم این پرونده ادامه دارد.

 

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. خیلی ازاین افغانی ها که می بینیدازایرانی هابدشون میادتوکشورمااومدید به شما کاردادن خونه دادن راحتم چرخدید ادم می کشید چقدرنمک نشناسن حروم زاده ان اونایی که این کارو می کنن خاک توسرمسئولین

  2. آخر این افغانی ها ایران رو اشغال می‌کنند. ببینید کی گفتم. مسوولان جمهوری اسلامی هم در خواب ناز تشریف دارند و بی خیال. بندازید بیرون این افغانی ها رو از ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *