جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

مرگ دلخراش ۴ کودک تبعه افغان در کانال آب

پیکر بی‌جان سه نفر از چهار کودک تبعه افغان که بعدازظهر دوشنبه گذشته ناپدیدشده بودند، چهارشنبه در کانال آب روبه‌روی شرکت هواپیماسازی ایران پیدا شد.

مرگ دلخراش 4 کودک تبعه افغان در کانال آب

به گزارش جام جم، عصر روز دوشنبه ۱۷ شهریور امسال چهار کودک۷،۹،۱۰و۱۲ساله افغانستانی ساکن شاهین‌شهر برای رفتن به گیم نت از خانه‌شان خارج  و بعدازآن ناپدید شدند.  جست‌وجو برای یافتن آنها  بی‌نتیجه ماند و به پلیس شکایت کردند.
سرانجام عصر روز چهارشنبه مردی در تماس با پلیس از کشف جسد کودکی در کانال آب روبه‌روی شرکت هواپیماسازی ایران(هسا) خبر داد. در ادامه تیمی از مأموران در محل حاضرشده و دریافتند  این جسد متعلق به یکی از کودکان ناپدیدشده است. در ادامه جسد دو کودک دیگر هم در کانال آب پیدا شد. جست‌وجو در منطقه برای یافتن جسد چهارمین کودک در منطقه ادامه دارد.این در حالی است که ۱۴ تیر امسال هم سه خواهر و برادر پنج‌تا ۱۲ ساله در این منطقه داخل کانال آب سقوط کرده و غرق شدند. مدیرکل مدیریت بحران اصفهان در این باره گفت: عملیات جست‌وجو برای یافتن کودک چهارم، توسط هفت گروه غواصی آتش‌نشانی ادامه دارد.
بر اساس اعلام خانواده چهار کودک، آنها آخرین بار ساعت ۲ بعدازظهر ۱۷ شهریور در یک کافی نت دیده‌شده‌بودند. با توجه به فاصله زیاد کانال تا محل زندگی چهارکودک، خانواده‌اش احتمال می دهند این ماجرا یک حادثه نباشد و شکایتی را در این ارتباط مطرح کرده‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *