سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

مرگ دلخراش جوان ۲۴ ساله بخاطر گوشی سامسونگ +عکس

اشتباه مرگبار کاربر آیفون حین شارژ گوشی موجب شد تا او به شکلی دردناک جانش را از دست بدهد. ” کریتسادا سوپول” که حین شارژ گوشی اش بصورت همزمان با هندزفری در حال گوش دادن به موزیک یا مکالمه بود در اثر برق گرفتگی جان باخت. جسد این جوان ۲۴ ساله تایلندی در کارخانه‌ای که او کار می‌کرد توسط کارفرما پیدا شد.

 

گوشی سامسونگ جان جوان ۲۴ ساله را گرفت +عکس

کارفرمای این جوان صبح روز یکشنبه و حین مراجعه به کارخانه اش با جسد بی جان این کارگر جوان در حالی که روی تخت افتاده بود و آثار سوختگی در اطراف گوش هایش دیده می‌شد روبرو شد. پس از حضور پلیس در محل حادثه جسد این جوان برای انجام کالبدشکافی به سردخانه منتقل شد. ” کاپتاین جالئوک پولتونگ”، سخنگوی پلیس محلی تایلند گفت که بر اساس شواهد موجود این جوان در اثر برق گرفتگی شدید هنگام استفاده همزمان از هندزفری و شارژر گوشی جانش را از دست داده است.

گوشی سامسونگ جان جوان ۲۴ ساله را گرفت +عکس

پولتونگ در این باره گفت: ” حدس ما این است این جوان در اثر برق گرفتگی جانش را از دست داده است. شواهد نشان می‌دهد قربانی حین شارژ تلفن همراهش در حال گوش دادن به موزیک یا مکالمه بوده است. ”

او افزود: ” اکثر افراد به دلیل استفاده از کابل شارژ یا شارژر‌های بی کیفیت که توسط شرکت‌های معتبر ساخته نمی‌شوند در معرض خطر بالقوه مرگ قرار دارند. به نظر می‌رسد قربانی در اثر برق گرفتگی جانش را از دست داده باشد، اما جسد او برای یافتن علت اصلی مرگش به مرکز کالبدشکافی انتقال خواهد یافت. ”

گوشی سامسونگ جان جوان ۲۴ ساله را گرفت +عکس

بنا بر گفته پلیس استفاده از شارژر ارزان قیمت و بی کیفیت دلیل اصلی مرگ این جوان بوده است.

گفتنی است؛ این حادثه در شهر ” چونبوری” در استان پان تونگ تایلند رخ داد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *