جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

مرگ دختر جوان با شلیک پلیس پایتخت

تحقیقات قضایی راز مرگ دختر جوانی را که به ضرب گلوله کشته شده و جسدش مقابل بیمارستانی در پایتخت رها شده بود فاش کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این دختر هنگام فرار از دست پلیس هدف گلوله قرار گرفته است.

ساعت ۴بامداد یکشنبه مسئولان بیمارستانی در جنوب پایتخت با کلانتری ۱۳۰نازی‌آباد تماس گرفتند و خبر از مرگ دختری دادند که به این بیمارستان منتقل شده بود. دختر جوان را نیم ساعت قبل‌ از آن، رهگذران در کوچه‌ای در نزدیکی بیمارستان دیده بودند و تیم اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرده بود. آنچه مرگ این دختر را مرموز کرده بود، اثر اصابت گلوله به بدن او بود،‌ گلوله‌ای که از کمر او وارد و از پهلویش خارج شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای کشف راز مرگ دختر جوان آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر جوان حدودا ۲۲سال سن داشته و در جای دیگری کشته شده است. . در همین حال شاهدان گفتند که پسرجوانی را دیده‌اند که با رهاکردن این دختر مقابل بیمارستان ‌سراسیمه فرار کرده است. در ادامه هویت این دختر شناسایی و مشخص شد که در شب حادثه وی همراه پسری جوان سوار بر یک خودروی پراید هاچ بک بود. شب حادثه پراید هاچ‌بک در بزرگراه آزادگان بوده که مأموران گشت کلانتری عوارضی به سرنشینان آن مشکوک شده و دستور ایست داده بودند.

راننده پراید اما به دستور ایست توجه نکرده و به راه خود ادامه داده است. مأموران در چنین شرایطی اقدام به تیراندازی کرده بودند و طبق اطلاعات به‌دست آمده، آنها در حدود ۱۰تیر شلیک کردند که احتمالا یکی از همین گلوله‌ها به کمر دختر جوان برخورد کرده و باعث مرگش شده است. پس از آن نیز راننده که موفق به فرار از دست پلیس شده بود، پیکر نیمه‌جان دختر را حوالی بیمارستانی رها کرده و پا به فرار گذاشته است. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و قاضی جنایی دستور داده است تا از مأموران پلیس درباره این شلیک مرگبار تحقیق شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *