سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

مرگ تلخ پدر فداکار هنگام نجات جان فرزندانش در پارک باغ‌ ملک دربند

پدر فداکاری که برای نجات جان فرزند خود به استخر پریده بود خود نیز غرق شد …

مرد جوانی که برای نجات جان فرزندانش داخل استخر پر از آب پارک باغ ملک دربند شده بود، جان خود را از دست داد؛ با حضور مأموران آتش‌نشانی‌، پیکر پدر خانواده از عمق سه متری استخر بیرون کشیده شد.

خبر مرگ مرد ۴۰ ساله‌ای از سوی مسئولان بیمارستان شهدای تجریش روز جمعه به مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد، متوفی در استخر پارک باغ ملک در خیابان دربند، غرق شده و پس از بیرون کشیده شدن از آب به بیمارستان انتقال یافته اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌ثمر بود و وی جان خود را از دست داد.

مراتب این حادثه مرگبار به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و دقایقی بعد قاضی ایلخانی؛ بازپرس امورجنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت برای بررسی بهتر حادثه در پارک باغ ملک حاضر شدند.

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مرد متوفی بعد از ظهر روز پنجشنبه به همراه همسر و دو پسر هفت و هشت ساله خود که برای تفریح به پارک آمده بودند که پسران متوفی وارد استخر بزرگ پارک شده بودند که ناگهان پدر آنها متوجه غرق شدن فرزندانشان داخل استخر شد؛ وی به همراه همسرش پس از مشاهده غرق شدن فرزندانش، برای نجات جان آنها وارد استخر شد که خود نیز دچار خفگی شد؛ در این حین کارگر پارک وارد استخر شده و مادر و فرزندان را نجات داد اما نتوانست مرد جوان را نجات دهد.

سرانجام با اعلام این حادثه به مأموران آتش‌نشانی و حضور در محل حادثه، پیکر نیمه‌جان پدر خانواده از عمق سه متری استخر بیرون کشیده شد؛ ساعاتی پس از انتقال مرد جوان به بیمارستان شهدای تجریش، وی جان خود را از دست داد.

تحقیقات بازپرس جنایی نشان داد که پارک باغ ملک در حال احداث بوده و حدود ۶ ماه هیچگونه عملیات عمرانی در آن انجام نشده است همچنین هیچگونه علائم هشداردهنده مبنی بر عدم شنا در استخر در اطراف آن وجود نداشت؛ طراحی استخر به گونه‌ای است که عمق آن از یک متر به سه متر افزایش پیدا می‌کند.

از طرفی گزارش ها نشان می‌دهد که این پارک به علت نیمه‌ساز بودن و انجام نشدن هیچگونه عملیات عمرانی بر روی آن به مدت ۶ ماه، وجود آب در استخر مربوطه امری غیرقانونی بوده و باید به آن رسیدگی شود.

بنا به دستور قاضی ایلخانی؛ بازپرس پرونده، دستورات تکمیلی برای شناسایی مقصران این حادثه ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *