سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

مرد ۹۵ ساله ای که در مراسم خاکسپاری زنده شد! +تصاویر

خانواده مرد متوفی سالخورده هندوستانی در حالی که به همراه اقوام خود مشغول برگزاری مراسم تشییع جنازه وی بودند ناگهان با اتفاقی عجیب غافلگیر شدند.

زنده شدن ناگهانی مرد متوفی سالخورده در یکی از مناطق هندوستان خبرساز شد. در حالی که مرگ “بوده رام” توسط یک پزشک محلی مورد تایید قرار گرفته بود او ناگهان زنده شد. این مرد ۹۵ ساله زمانی که خانواده و اقوامش آماده برگزاری مراسم تدفین او می شدند از جایش بلند شد و تاکید کرد که در حال چرت زدن بوده است. این حادثه عجیب در شهر ” ختری ناگار” در ایالت راجاستان هندوستان رخ داد.

زنده شدن پیرمرد 92 ساله در مراسم تشییع جنازه اش! //

بنا به گزارش رسانه های محلی هندوستان این مرد در خانه اش دچار بی حالی شده بود و پس از آنکه یک پزشک توسط خانواده اش بر بالین او حاضر شد اعلام کرد که او جانش را از دست داده است. پس از تایید رسمی مرگ رام خانواده او از یک روحانی محلی درخواست کردند تا مراسم مذهبی پیش از تدفین او را انجام دهد. ” بالو رام”، پسر ۶۵ ساله این مرد به خبرنگاران گفت این اتفاق زمانی رخ داد که خانواده اش آماده شستن جسد پدرش و انجام تشریفات پیش از مراسم خاکسپاری می شدند. پس از ریختن آب بر روی سینه متوفی ناگهان او شروع به لرزیدن کرد و آنها بلافاصله وی را به داخل تختخواب منتقل کردند و متوجه شدند که در حال نفس کشیدن است.

زنده شدن پیرمرد 92 ساله در مراسم تشییع جنازه اش! //

این مرد ۹۵ ساله به خانواه اش گفت که در ناحیه سینه اش احساس درد داشت و به همین خاطر تصمیم گرفت تا چرت بزند. ” بالو رام” زنده شدن دوباره پدرش را یک معجزه دانست. در یکی از تصاویری که پس از این حادثه منتشر شده است این مرد سالخورده را در حالی که خانواده اش در اطراف او دیده می شوند نشان می دهد. در این عکس برخی از اقوام مرد در حالی که موی سر خود را برای شرکت در مراسم خاکسپاری این مرد تراشیده بودند دیده می شوند. بنا به رسم محلی مردان در این منطقه پیش از شرکت در مراسم تشییع جنازه اقدام به تراشیدن موی خود می کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *