سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

مردی که دختر ۱۱ ساله را صیغه کرده، کوچکترین فرزندش ۱۳ ساله است!

خبر ازدواج رها کودک یازده ساله با مردی ۴۴ ساله در هلیلان از توابع استان ایلام در روزهای اخیر با واکنش‌های شدید از سوی کاربران و برخی مسئولان مواجه شد .

زهرا همتی، مدیرکل جدید بهزیستی استان ایلام: روز یکشنبه با حکم دادستانی موفق شدیم رها را از خانه همسرش واقع در منطقه هلیلان از توابع استان ایلام بگیریم و به بهزیستی تحویل دهیم. تیم تخصصی روانشناسی ما در حال ارائه خدمات به این کودک ۱۱ ساله هستند تا از فشار روانی وارده به وی کاسته شود چراکه رها تحت تأثیر ترس‌هایی که این مدت تجربه کرده است. شب‌ها در خواب جیغ می‌زند.

همسر رها بدهی را انکار کرده و داشتن نسبت فامیلی دور و بیماری همسر اولش را بهانه ازدواج با رها عنوان کرده است. پدر و مادر این کودک هم که اعتیاد دارند از این خواستگاری استقبال کرده‌اند و شاید هم خواسته‌اند دخترشان را از سر باز کنند ؛بنابراین رها را به صیغه این مرد درآورده اند؛ برای ما هم هنوز قضیه بدهی مالی محرز نشده است.

ازدواج کودکان در هلیلان موضوع عجیبی نیست یعنی در واقع این سبک از ازدواج در این منطقه مرسوم است. مردی که رها را به همسری خود برگزیده متولد سال ۱۳۵۳ است و کوچک‌ترین فرزند این مرد ۱۳ سال سن دارد/ ایران

۲.۳/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *