پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

مردی که برای تنبیه کردن زنش ۲ شرور خشن را اجیر کرد!

مردی که با همسرش مشکل داشت برای انتقام گیری دو شرور خشن را برای تنبیه وی اجیر کرد …

مرد میانسال برای انتقام‌گیری از همسرش مردی را اجیر کرد تا او را کتک بزند اما مرد اجیر شده و همدستش پس از کتک زدن زن، طلاهایش را سرقت کردند.

اوایل شهریور امسال زنی با حضوردر شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از دو مرد به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: در خانه بودم که زنگ در آپارتمان به صدا درآمد. گمان کردم شوهرم بازگشته است. به محض این‌که در را باز کردم، دو مرد غریبه مرا به کناری هل دادند و در حالی که چاقویی به دست داشتند، وارد آپارتمان شدند. خواستم فریاد بزنم تا همسایه‌ها متوجه ماجرا شوند که یکی از آنها چاقو را به سمتم گرفت و مرا تهدید کرد.

وی افزود: التماس کردم رهایم کنند که توجهی نکردند. یکی از آنها وسایل خانه‌ام را جست‌و‌جو می‌کرد و دیگری با چاقو تهدیدم می‌کرد. آنها وقتی پول و طلایی پیدا نکردند، مرا کتک زده و طلاهایی را که همراه داشتم سرقت کردند. دزدان پس از بستن دست و پای من با طناب فرار کردند. ساعاتی بعد شوهرم آمد و دست و پایم را باز کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری آنها آغاز شد. جست‌و‌جو‌ها در این باره ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش شاکی نزد بازپرس پرونده آمد و گفت: همسرش در این کار نقش داشته و از او شکایت دارد .

او مدعی شد، من با همسرم اختلاف داشتم و گمان نمی‌کردم آنقدر دامنه این اختلاف‌ها زیاد شود که او به قصد انتقام‌گیری دو نفر را برای تنبیه من اجیر کند که این چنین مرا کتک بزنند و طلاهایم را سرقت کنند.

با اطلاعاتی که او به پلیس داد، شوهر وی بازداشت شد. این متهم در غیاب بازپرس پرونده دیروز در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۴ تهران مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم. از او کینه به دل داشتم و تصمیم گرفتم از همسرم انتقام بگیرم.پس از جست‌و‌جوی فراوان از طریق دوستم با مردی خلافکار آشنا شدم که در برابر پول هر کاری می‌کرد بنابراین از وی خواستم برای همسرم ایجاد مزاحمت کند تا او کمی بترسد و دست از رفتارش بردارد.

وی افزود: من به مرد اجیر شده پنج میلیون تومان پول دادم تا او برای همسرم ایجاد مزاحمت کند و وی را بترساند تا با این کار همسرم تنبیه شود؛ اما گمان نمی‌کردم او همراه مرد دیگری وارد خانه شوند. آنها با بستن دست و پای همسرم هرچه طلا همراهش بود، سرقت کردند. زمانی که متوجه ماجرا شدم عذاب وجدان رهایم نکرد و ماجرا را به همسرم گفتم و از کاری که انجام دادم، پشیمانم.

با اعتراف این مرد، او روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات برای دستگیری دو سارق ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *