پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

مردان نقابدار اشک پلیس را درآوردند!

دو سارق حرفه ای وقتی در برابر پلیس قرار گرفتند با استفاده از اسپری اشک آور راه فرار را باز کردند که یکی از متهمان با شلیک دقیق پلیس زمین‌گیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد ثابت‌ راسخ رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: روز جمعه ۲۴ خرداد، ماموران در حال گشت زنی در خیابان نفت جنوبی، به یک موتورسیکلت تندرو با دو سرنشین مشکوک شدند. هر دو نفر لباس کار به تن داشتند و صورت خود را به وسیله ماسک آلودگی هوا پوشانده بودند. وی تصریح کرد: آن ها با افزودن بر سرعت خود از محل دور شدند و مأموران با تعقیب و گریز ۱۰ دقیقه‌ای متوقف شان کردند اما همدست وی با پاشیدن یک اسپری اشک‌آور به صورت ماموران موفق به فرار شد و کیف همراهش را در محل جا گذاشت. ثابت راسخ خاطرنشان کرد: راننده موتور نیز با کشیدن چاقوی ۳۵ سانتی‌متری به روی مأموران و با استفاده از موتورسیکلت، قصد فرار داشت که مأموران به وی دستور ایست دادند اما متهم همچنان قصد فرار داشت تا این که مأموران با به کارگیری قانون استفاده از سلاح اقدام به شلیک هشت تیر هوایی کردند.
رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر ادامه داد: متهم همچنان قصد فرار از دست مأموران را داشت که مأموران با شلیک یک تیر سمت مچ پای متهم وی را بازداشت کردند و پس از فراخواندن اورژانس به محل حادثه، متهم ۳۵ ساله برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *