پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

مربی که از ۱۸ میلیار تومان چشم پوشی کرد!

آبلاردو فرناندز سرمربی اسپورتینگ خیخون به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف (۷شکست از ۸ بازی!) پس از جدایی از این تیم حاضر نشد از این باشگاه خسارت چند میلیاردی دریافت کند.

www.dustaan.com-مربی که از ۱۸ میلیار تومان چشم پوشی کرد!به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبلاردو فرناندز سرمربی اسپورتینگ خیخون به دلیل کسب نتایج ضعیف و بر اساس توافق دو جانبه از این تیم جدا شد و با وجود آن که به دلیل جدایی پیش از موعد می توانست از این باشگاه ۴ میلیون یورو (حدود ۱۴ میلیارد تومان)خسارت بگیرد، این مبلغ را بخشید.
خیخون با فرناندز سه سال و نیم دیگر قرارداد داشت اما با توجه به این که این تیم از هشت بازی اخیر خود در ۷ بازی شکست خورده و در جایگاه هیجدهم جای دارد، تصمیم گرفت به این همکاری پایان دهد.
آنها بابت این قطع همکاری باید ۴ میلیون یورو  خسارت به فرناندز پرداخت می کردند اما این مربی برای نشان دادن وفاداری خود به خیخون  این مبلغ را به تیم بخشید.
آبلاردو گفت: “من برای این مردم ، برای این باشگاه و هوادارانی که خیلی دوستشان دارم، گریه می کنم.به عنوان یک هوادار خیخون، اگرچه تا سال ۲۰۲۰ قرارداد داشتم، نمی توانم این کار( دریافت خسارت) را با باشگاهی که دوستش دارم انجام دهم. من در باشگاه های دیگر هم همین کار را کرده ام.
وی افزود: من با چشم پوشی از پول مشکل ندارم. چیزهای مهم تری وجود دارد ، مهمتر از همه وفاداری من به باشگاهم است. “
آبلاردو فرناندز که برای خیخون به مدت پنج سال بازی کرده، سال ۲۰۱۴ به عنوان مربی دراین تیم مشغول به کار شد و سال ۲۰۱۵آنها را به لالیگا رساند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *