پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

محمود داخل پراید به زور عروسم کرد!

صیغه نامه ای که زوجی بین خود نوشته بودند آنها را به دردسر انداخت و هردو راهی دادگاه خانواده شدند.

https://static1.rokna.net/thumbnail/YzZiYTE2Njcw/vY3bFo7TWkaeNU9K4hSyNpjnE2iEQPvRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JeXVqIC4XY0se48fdIkGF6sV8ircwi7AS1JV9i4tQZG0Cm9Kp2bgkI_jz8IapPirZmbRjjplUgpKu9GGCeyXu44,/%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84+%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D8%A8%D9%87+%D8%B2%D9%88%D8%B1+%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D9%85+%DA%A9%D8%B1%D8%AF.jpg

مرد می گوید ازدواج عاشقانه ای با زن مورد علاقه اش داشته و عروس خانم می گوید ازدواجی در کار نبوده و صیغه نامه صوری بوده است.

این پرونده عجیب در شعبه ۲۷۶ مجتمع قضایی ونک مطرح شد و صیغه نامه ای دستنویس که امضای زن و مرد جوان روی آن دیده می شد نشان می داد آنها بدون مراجعه به محضر بین خودشان صیغه نامه ای تنظیم کرده اند و عروس خانم در ازای مهریه ۱۱۴ سکه طلا عند الاستطاعه به عقد محمود داماد در آمده است.

داماد خشمگین در جلسه دادگاه گفت:پدر و پدر بزرگ همسرم زنده نبودند که قرار شد با هم ازدواج کنیم و به پیشنهاد خودش صیغه نامه دایمی تنظیم کردیم و ازدواج کردیم این صیغه نامه دستنویس داخل ماشین من امضا شد اما بعد از مدتی همسرم دیگر به من اعتنایی نکرد حتی جواب تماس هایم را نمی داد و حالا می خواهم سر زندگی ام برگردد.

در برابر این ادعاها عروس خانم هم گفت:من هیچ ازدواجی با این مرد نداشته ام درست است که پدر و پدربزرگ ندارم اما خانواده که دارم و هیچ گاه بدون نظر آنها ازدواج نخواهم کرد و آنها به خواستگاری این مرد دروغگو از من جواب رد داده اند.

وی افزود:برای اینکه یک چکی وصول شود باید من را همسر خودش معرفی می کرد و بخاطر همین این صیغه نامه صوری را داخل ماشین نوشتیم و من در پراید این مرد عروس شدم و اصلا تصور نمی کردم این صیغه نامه دردسر ساز باشدو اصلا حاضر نیستم با این مرد فریبکار زندگی کنم.

بنابه این گزارش،قاضی دادگاه خانواده ادامه جلسه را به بعد از تحقیقات قضایی روی صیغه نامه دستنویس موکول کرد.

در ویدیوی زیر گفت و گوی خبرگزاری رکنا با مرد متجاوز را مشاهده می کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *