جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

محمد دادکان: تکلیف پول‌ها چی شد؟

محمد دادکان جزو آخرین بازمانده‌های مدیران ورزش است که همیشه حرف‌هایش را رک و پوست کنده می‌گوید. او دیگر فقط درباره فوتبال حرف نمی‌زند بلکه درباره اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم هم چیزهایی می‌گوید. دادکان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با جام‌جم از مشکلات ورزش حرف می‌زند. از اوضاعی که مردم برای زندگی دارند. او به انتقاد از مسوولانی می ‌پردازد که از هیچ به همه چیز رسیده‌اند.

محمد دادکان: تکلیف پول‌ها چی شد؟

 

آدم دلش می‌سوزد
متاسفانه برخی که در این ورزش دزدی می‌کنند پست‌ها و مقام‌های بهتری می‌گیرند. آدم دلش می‌سوزد. اینهایی که سر کار هستند؛  بر اساس تجربه و تخصص آمدند؟ مقبولیت دارند؟ انگار همه دنبال پست دادن به رفقای خود هستند و کاری ندارند که واقعا چه کسی خدمت می‌کند.
مدیران بله قربان گو
مدیران اصلا در فدراسیون فوتبال نمی‌دانند چکاره هستند. هر چه وزارت ورزش بگوید همان می‌شود. مدیر هم دستور را می‌گیرد و مثل یک بله قربان‌گو اجرا می‌کند. در کجای دنیا اینطوری است؟ مگر این فدراسیون مجمع ندارد؟ مگر باشگاه استقلال و پرسپولیس هیات‌مدیره ندارند؟! مدیرعامل باید مصوبات هیات‌مدیره را اجرا کند. واقعا وظیفه مدیرعامل چیست؟ من می‌گویم برخی برای این پست‌ها نیستند. برخی مال ورزش نیستند. برای همین است که مجیزگویی باب می‌شود.
پول‌ها کجا رفت آقای کفاشیان؟
آقای کفاشیان را بخشیدند و ایشان هم به فدراسیون فوتبال برگشت. ایرادی ندارد. خوب کاری کردید ولی ۷۹ هزار دلار کجا رفت؟ پول الان کجاست؟! (البته کفاشیان اعلام کرد شرکتی که حق پخش بازی را خریده بود سر آنها کلاه گذاشت و پول را نداد) بالاخره باید مشخص شود پول‌ها کجاست. فدراسیون باید کلاهبردار را معرفی کند. سرانجام پرونده چه شد؟ من به شما یک چیز بگویم. ببینید در فوتبال ایران ۹۵‌درصد آدم‌هایی که می‌آیند فقط می‌خواهند خودشان را ببندند و بروند. چه کسی رفته به باشگاه پرسپولیس و استقلال تا رسیدگی کند؟ همه ما درباره فسادها شنیده‌ایم. من همه فسادها را می‌دانم. اگر نمی‌دانستم حرفش را نمی‌زدم. به امام حسین(ع) فساد زیاد است.
ماجرای ویلموتس چه شد؟ این همه پول کجا رفت؟ چرا؟ آقا فساد در همین چیزهاست. اگر کسی این حرف‌ها را نمی‌زند، من به خاطر مملکتم می‌گویم. برنامه با آقای رسایی نماینده مجلس را یادتان هست؟ به ایشان گفتم فساد فقط در فوتبال است؟ در شورای شهر نیست؟ در وزارتخانه‌ها نیست؟ در همان کمیسیون شما فساد نیست؟ بعد خیلی جالب است. رئیس همان کمیسیونی که دنبال از بین بردن فساد ورزش بود، خودش دستگیر شد!
زنگ زدند که سوال‌ها را نپرسید
من اولین کسی بودم که به علی ضیا، مجری برنامه فرمول یک گفتم آقا هر مسوولی می‌آوری اول دو سوال بپرس. بچه‌هایت کجا هستند؟ خونه‌ات کجا بوده و الان کجاست؟  گفتند اول از خودش بپرس. من هم گفتم بپرس. دو دخترم در ایران هستند. خانه ما در پاچنار ۱۴۰۰ متر بود الان نزدیک میرداماد ۱۷۲ متر آپارتمان دارم. بقیه چی شدند؟ کسی رفت بپرسد؟
من و دایی اشتباه گفتیم
یک بار من لفظ آقازاده را استفاده کردم. علی دایی هم سال گذشته گفت تا وقتی آقازاده‌ها تصمیم‌گیرنده ورزش باشند، نمی‌آید. آقای دایی اشتباه کردی. من هم اشتباه کردم. اینها آقازاده نیستند اینها گدازاده هستند. آقازاده که از این کارها نمی‌کند. اینها گدازاده هستند که دست به چنین کارهایی می‌زنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *