پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

محمدی نادری سرانجام استقلالی شد

محمد نادری، مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای گذشته اخبار ضدونقیضی درباره حضورش در استقلال به گوش می‌رسید بالاخره تصمیم گرفت به تیم استقلال ملحق شود. با این خرید سهمیه لیگ برتری باشگاه استقلال نیز به پایان رسید. محمد نادری یک فصل‌ونیم در تیم پرسپولیس عضویت داشت و با این تیم ۲ قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را کسب کرد. این بازیکن ۲۴ ساله با تیم کورتریک بلژیک قرارداد داشت و در مدت اخیر به صورت قرضی در تیم پرسپولیس حضور داشت و حالا پس از پایان یافتن مدت قراردادش با تیم بلژیکی تصمیم گرفت تا به استقلال بپیوندد. قرارداد نادری با استقلال یک ساله است.

محمدی نادری سرانجام استقلالی شد

عدم توافق با پرسپولیس
همانطور که پیش‌تر در خراسان ورزشی نوشتیم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در جلسه با نادری ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده و این بازیکن بعد از دریافت پیشنهاد سرخ‌ها مدعی شده که پیشنهادی به مراتب بهتر از باشگاه استقلال دارد! علاوه بر این گویا نادری در گفت‌وگو با حمید مطهری، دستیار گل‌محمدی اعلام کرده که می‌خواهد فیکس باشد و علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی ندارد و همین هم باعث شده یحیی گل‌محمدی تمایل زیادی به حضور نادری نداشته باشد. طبق آخرین شنیده‌ها رقم پیشنهادی نادری به استقلال حدود ۶میلیارد تومان بوده و درنهایت با تخفیف یک میلیاردی طرفین به توافق نهایی رسیده‌اند و نادری در لیگ بیستم با پیراهن آبی‌های پایتخت حاضر خواهد شد.
پانزدهمین یاغی
بازیکنان نسبتا زیادی در طول ۵۱ سال گذشته از استقلال به پرسپولیس رفته‌اند و یا این‌که از پرسپولیس راهی استقلال شده‌اند اما تا پیش از نادری فقط ۱۴ بازیکن بودند که مستقیما از یکی از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس راهی تیم رقیب شده‌اند. داریوش مصطفوی اولین بازیکنی است که از استقلال راهی پرسپولیس شد. منصور رشیدی نیز در سال ۴۹ اولین بار پیراهن استقلال را برابر پرسپولیس به تن کرد. او دروازه‌بان استقلال بود و با این تیم ۶ دربی را تجربه کرد و در سال ۵۶ به پرسپولیس پیوست و یک‌بار هم با پیراهن این تیم برابر استقلال حاضر شد که با شکست ۳-صفر سرخ‌ها برابر آبی‌ها به پایان رسید. جواد ا…وردی، غلامرضا فتح‌آبادی، شاهرخ بیانی، علی علیزاده، امیر موسوی‌نیا و سعید عزیزیان نیز دیگر نفراتی بودند که همین مسیر را در پیش گرفتند. اما یکی از جنجالی‌ترین جابه‌جایی‌های تاریخ استقلال و پرسپولیس مهدی هاشمی‌نسب است. او بارها برای پرسپولیس برابر استقلال گلزنی کرده بود و نزد هواداران این تیم بازیکن محبوبی به شمار می‌رفت. انتقال او به استقلال با استعاره بمب ترکاندن در فوتبال ایران رواج یافت و رکورد قیمت بازیکن در لیگ ایران را شکست. او بعد از حضور در استقلال با لباس این تیم در دربی معروف ۲-۲ گلزنی و غش کرد. بعد از آن علیرضا نیکبخت‌واحدی هم راهی مشابه هاشمی‌نسب را رفت و در حالی که محبوب‌ترین بازیکن استقلال بود به پرسپولیس پیوست. علی انصاریان، هوار ملامحمد، محمد قاضی و گادوین منشا هم دیگر بازیکنانی بودند که طی یک دهه اخیر مستقیما از استقلال یا پرسپولیس به تیم‌های رقیب پیوسته‌اند. حالا محمد نادری هم به عنوان پانزدهمین یاغی سرخابی باید به این لیست اضافه شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *