پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

محمدرضا گلزار بعد از سه سال! به دنیای بازیگری بازگشت.

در حالیکه فیلمبرداری «دلم می‌خواد» دو روزی است تهران آغاز شده به تازگی محمدرضا گلزار برای ایفای نقش در این فیلم قرارداد بسته و از دیروز جلوی دوربین نیز رفته است. طبق اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» این اولین همکاری گلزار با فرمان آراست که در نوع خود اتفاق جالبی در سینما به حساب می اید.

محمدرضا گلزار بعد از سه سال! به دنیای بازیگری بازگشت.
محمدرضا گلزار بعد از سه سال! به دنیای بازیگری بازگشت.

 

گلزار آخرین بار سه سال قبل در فیلم «شیش و بش» بازی کرده بود که فروشی میلیاردی داشت. «دلم می‌خواد» می تواند شروع خوبی برای محمدرضا گلزار بعد از ۳ سال دوری از سینما باشد. رضا کیانیان، مهناز افشار، آرمینه زیتون‌چیان، رضا بهبودی، ندا مقصودی، پیام دهکردی در این فیلم قطعی شده و برخی دیگر از بازیگران سینما و تئاتر چون صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی و ….. نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.
فیلمنامه فیلم «دلم می خواد» را امید سهرابی به نگارش درآورده و علی تقی‌پور تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.
عوامل اصلی پشت دوربین فیلم تازه فرمان آرا عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، تدوین: عباس گنجوی، طراح صحنه ولباس: کیوان مقدم، صدابردار: عباس رستگارپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا شمس.

بانی فیلم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *