پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

محل ذبح الاغ‌ ها هنوز معلوم نیست

رییس اداره محیط زیست فلاورجان درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر ذبح الاغ‌ها و استفاده از گوشت این حیوان در رستوران‌های فلاورجان گفت: صحت صحبت‌های مطرح شده در فیلم منتشر شده بر روی شبکه‌های مجازی و اینکه مکان ذبح الاغ‌ها در فلاورجان است یا خیر هنوز مشخص و تأیید نشده است.

مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص فیلم منتشر شده بر روی شبکه‌های مجازی مبنی بر ذبح الاغ‌ها و استفاده از گوشت این حیوان در رستوران‌های فلاورجان، اظهار کرد: فیلم منتشر شده مدت زمان زیادی است که در شبکه‌های مجازی پخش شده است، اما صحت صحبت‌های مطرح شده در این فیلم و اینکه مکان ذبح این الاغ‌ها در فلاورجان است یا خیر هنوز مشخص و تأیید نشده است.

وی افزود: در این خصوص به صورت مشترک با دامپزشکی تحقیقات لازم را انجام داده‌ایم، اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم. سه کشتارگاه را بازدید کردیم، اما مسئولان این کشتارگاه‌ها هم نمی‌دانستند محل ذبح این الاغ‌ها کجا بوده است.

رییس اداره محیط زیست فلاورجان تصریح کرد: مردم باید خودشان از رستوران‌های معتبر غذا خریداری کنند، اما به هر حال ممکن است برخی رستوران‌ها تخلف هم بکنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *