پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

محرومیت تعلیقی پرسپولیس و جریمه سنگین مالی

چند ماه بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی پرسپولیس در این لیگ،کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای انضباطی خود را در ارتباط با چند مسابقه اعلام و نماینده ایران را با احکام سنگین جریمه کرد. پرسپولیس در مجموع به پرداخت ۷۵ هزار دلار و برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی محکوم شده است.

https://static.euronews.com/articles/stories/03/41/58/10/880x495_cmsv2_a062d4f6-17c2-5856-9c30-aa71d4bca4d9-3415810.jpg

سازماندهی بازی و مسدود شدن پله های عبور و مرور تماشاگران در بازی با السد

به پرداخت ۲۵ هزار دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۵ هزار دلار دیگر در این ارتباط پرداخت کند. طبق اعلام AFC، پرسپولیس برای پرداخت این ۳۰ هزار دلار را ظرف ۳۰ روز پرداخت کند.

سازماندهی بازی و مسدود شدن پله های عبور و مرور تماشاگران در بازی با کاشیما

رای AFC برای این اتفاق در دیدار فینال با کاشیما مشابه به بازی با السد است با یک تفاوت. پرسپولیس علاوه بر پرداخت ۳۰ هزار دلار دیگر، به انجام یک بازی بدون تماشاگر در اولین دیدار آسیایی خود در ورزشگاه آزادی محکوم شده است.

کنفدراسیون آسیا همچنین تاکید کرده است که این رای به صورت تعلیقی بوده و چنانچه پرسپولیسی ها چنین رفتاری را تا دو سال دیگر تکرار کنند، این محرومیت مجددا اعمال می شود.

بلیت فروشی

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که در بلیت فروشی داشت به پرداخت ۱۵ هزار دلار محکوم شده است. در صورتی که این مشکلات تکرار شود، پرسپولیس مجددا جریمه خواهد شد. این مبلغ باید ظرف ۳۰ روز پرداخت شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *