سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

محاکمه مرد افغانی به خاطر قتل زن صیغه ای ایرانی

ایران نوشت:مرد افغانستانی که زنی ایرانی را صیغه کرده بود وقتی مردی غریبه را در خانه‌اش دید دست به جنایت زد.

http://sahebkhabar.ir/hermes/yjc/yjc-6647873.jpg?ts=1535576530000

این قتل ۵ سال قبل در یکی از خانه‌های منطقه تهرانسر رخ داد. ساکنان ساختمان وقتی متوجه قتل زن جوان شدند موضوع را به پلیس خبر دادند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد شب قبل از این جنایت مردی جوان در خانه این زن میهمان بوده است. بلافاصله تحقیقات آغاز و هویت این میهمان شبانه شناسایی شد. با دستگیری غلام – ۳۵ساله- وی در بازجویی‌ها ادعا کرد چند ماه قبل با این زن مطلقه آشنا شده و او را به عقد موقت خود درآورده است.

متهم در ادامه گفت: قرار بود من خرج ماهانه‌اش را هم بدهم. مدتی از این ماجرا گذشت تا اینکه یک شب وقتی به خانه همسر صیغه‌ای‌ام سر زدم، دیدم که مرد غریبه‌ای آنجاست که با دیدن من بلافاصله از خانه خارج شد.

خیلی ناراحت شدم و وقتی از او ماجرا را سؤال کردم جواب قانع‌کننده‌ای نداشت، در نتیجه تصمیم‌ام را گرفتم و او را خفه کردم و از محل متواری شدم.با توجه به اعترافات صریح این مرد، کیفرخواست علیه متهم پرونده صادر شد و پرونده در حالی که پدر مقتول برای قاتل درخواست قصاص کرده بود و فرزند مقتول نیز درخواست دیه کرده بود به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد.

این متهم هفته گذشته به اتهام قتل عمد از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و قاضی دلداری مستشار دادگاه منتقل شد و پای میز محاکمه ایستاد.

سپس متهم به جایگاه فراخوانده شد که او طی دفاعیاتی کوتاه بیان داشت: آن شب مرد غریبه‌ای در خانه با همسرم بود و من هم به همین دلیل او را کشتم. چراکه او با من ازدواج کرده بود و حق نداشت مرد غریبه‌ای را به خانه‌اش راه بدهد.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات ختم جلسه را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *