سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

محاکمه زن معتادی که همسرش را سلاخی کرد

زن معتاد که پس‌از قتل شوهر سابق اش قصد داشت جسد او را با تاکسی به محل دیگری منتقل کند بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/04/18/1396041809280613011350114.jpg

به‌گزارش «ایران»، هفتم اردیبهشت سال ۹۶ زنی در تماس با پلیس از وقوع جنایت توسط یکی از همسایه‌هایش خبر داد و گفت: در حال بیرون رفتن از ساختمان بودم که رد خونی روی پله‌ها دیدم. زن همسایه هم در حالی که بسته پتو پیچ شده‌ای در کنارش قرار داشت سرگرم صحبت با یک راننده تاکسی بود در همین لحظه راننده تاکسی از خودرو پیاده شد تا بسته را به داخل خودرو منتقل کند اما ناگهان دست یک مرد را در میان پتو دید و با داد و فریاد از مردم کمک خواست و من نیز به کمکش رفتم و توانستیم زن همسایه را دستگیر کنیم. داخل پتو هم با جسد تکه تکه شده مردی روبه‌رو شدیم. بدین ترتیب مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو با حضور در محل زن جوان را دستگیر کردند.
وی بلافاصله به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت: شوهرم معتاد بود و رفتار بدی با من داشت تا اینکه ۱۵ سال قبل از شوهرم جدا شدم اما بعضی اوقات به دیدنم می‌آمد تا اینکه از دخترم شنیدم که پدرش اعتیادش را ترک کرده و از من خواست که دوباره با هم زندگی کنیم اما هنوز چند روزی نگذشته بود که متوجه شدم شوهرم هنوز اعتیاد دارد و همانند سابق با من بدرفتاری می‌کرد به‌همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتم.
این زن گفت: روز حادثه به بهانه دیدن او را به خانه کشاندم و غذایش را مسموم کردم. وقتی بیهوش شد او را هدف ضربات چاقو قرار دادم و سرش را بریدم. دختر این زن که در دادسرا حاضر شده بود نیز به بازپرس پرونده گفت: مادرم انسان خوبی است. باور نمی‌کنم که دست به این جنایت زده باشد. صبح دیروز این پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری ارجاع داده شد تا زن جوان به اتهام قتل شوهر سابقش محاکمه شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *