پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

مجری معروف آمریکایی به دلیل رسوایی جنسی اخراج شد + عکس

در حالی که در روزهای گذشته «چارلی رز» مجری معروف شبکه های آمریکایی به دلیل رسوایی اخلاقی از این شبکه ها کنار گذاشته شده این بار یکی دیگر از مجریان معروف آمریکایی به اتهام آزار جنسی از کارش برکنار شد.

«مت لائور» مجری برنامه های آمریکایی به اتهام آزار جنسی از کارش برکنار شد. 

www.dustaan.com-مجری معروف آمریکایی به دلیل رسوایی جنسی اخراج شد + عکسدر حالیکه مدت اندکی از اخراج «چارلی رز» مجری معروف شبکه‌های آمریکایی «پی بی سی» و «سی بی اس» به دنبال افشای رسوایی اخلاقی وی نمی‌گذرد، شبکه آمریکایی ان بی سی هم یکی از مجریان برجسته اخبار صبحگاهی به نام «مت لائور» را به اتهام آزار جنسی اخراج کرد.


خبرگزاری فارس: در حالیکه یک هفته از اخراج یکی از مجریان معروف دو شبکه آمریکایی می‌گذرد، شبکه «ان بی سی»، یکی از مجریان خود را به اتهام رسوایی اخلاقی اخراج کرد.

در حالیکه مدت اندکی از اخراج «چارلی رز» مجری معروف شبکه‌های آمریکایی «پی بی سی» و «سی بی اس» به دنبال افشای رسوایی اخلاقی وی نمی‌گذرد، شبکه آمریکایی ان بی سی هم یکی از مجریان برجسته اخبار صبحگاهی به نام «مت لائور» را به اتهام آزار جنسی اخراج کرد.

 

شبکه «سی ان ان» گزارش کرد، لائور روز چهارشنبه(امروز) بعد از آن اخراج شد که یکی از کارکنان این شبکه شکایتی درباره «رفتار نامناسب اخلاقی در محل کار» علیه وی ارائه کرد.

«ساوانا گوتری» این خبر را در آغاز برنامه «تودی» که لائور برای دو دهه مجری این برنامه بود، اعلام کرد. «اندرو لک» رئیس ان بی سی نیوز در یادداشتی به کارکنان خود اعلام کرد که این اولین شکایت مطرح شده علیه لائور در طول فعالیتش در این شبکه بوده است.

گوتری اینگونه گفت: «این یک صبح غم‌انگیز در برنامه تودی و ان بی سی نیوز است. همانطور که اطمینان دارم درک می‌کنید، قلب ما برای مت شکسته است. او همکار بسیار بسیار عزیز من است».

وی با اینحال ادامه داد: «ما دلایلی داریم که معتقدیم احتمالاً این تنها شکایتی نخواهد بود که علیه این مجری مطرح می‌شود».

هفته گذشته نیز شبکه سی بی اس ، یکی از مجریان معروف خود را به دنبال گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست مبنی بر رسوایی اخلاقی چارلی رز، اخراج کرد.

چارلی رز» مجری معروف و باسابقه شبکه «پی بی اس» و «سی بی اس نیوز» روز دوشنبه (دیروز) بعد از انتشار گزارش روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» مبنی بر اینکه وی هشت زنی را که با وی در برنامه گفت‌وگوی پی بی اس با وی کار می‌کردند را مورد آزار جنسی قرار داده است، از کار در شبکه «سی بی اس» معلق شد.

رز، ۷۵ ساله، به رفتارش که در تحقیقات واشنگتن‌پست توصیف شده بود و جزئیاتی از رفتارهای غیراخلاقی وی را بیان کرده بود، اعتراف و عذرخواهی کرد.

این زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند در آن زمان بین ۲۱ تا ۳۷ سال سن داشتند و از دهه ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰ در برنامه «چارلی رز» شبکه پی بی اس فعالیت داشتند.

مجری معروف آمریکایی به دلیل رسوایی جنسی اخراج شد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *