چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

ویژه برنامه ماه عسل برای عید فطر ۹۶ +تصاویر و فیلم

برنامه محبوب و پربیننده ماه عسل با اجرای احسان علیخانی عزیز، ویژه برنامه ای را برای روز عید در نظر گرفته بودند.

کم سوادی که دکتر شد!

اقای موسوی بعد از جنگ در سن ٢۴ سالگی در مقطع راهنمایی درس میخواند و درحالی قهرمان فیلم برگزیده قهرمان شده که در حال حاضر در مقطع دکترا درس میخواند. او درباره خودش میگوید :
من از کودکی درس خوندن رو دوست داشتم و وقتی توی روستای ما مدارس به تعداد مورد نظر محصلین نرسید تعطیل شد من تا چند روز گریه میکردم….

“مقداد” قهرمان فیلم برگزیده بعدی است. او یک آموزگار دوست داشتنی است که در نوار مغزی باعث لبخند کودکان میشود و کارهای خیر زیاد انجام میدهد. او زندگی خودش را وقف این بچه ها کرده و ٢۵٠٠ لبخند بر لبان کودکان این منطقه آورده ست.

مقداد: نذر کرده بودم که پنج هزار لبخند را به لب کودکان مناطق محروم و حالا شده ٢۵٠٠ لبخند و تلاش میکنم برم پیش عشایر و سریع تر به این عدد برسم.

هیچ وقت فکر نمیکردم پام به ماه عسل برسه

أبوالفضل خانجانی یکی از مهمانان برگزیده ماه عسل ٩۶ است که به انتخاب شما به عنوان یکی از چهره های محبوب دوباره پا به صحنه گذاشته است. او میگوید:

من هیچ وقت فکر نمیکردم که اصلا توی زندگیم پام به ماه عسل برسه. وقتی برنامه پخش شد پیام های شگفت انگیزی به من رسید؛ شاید چیزی نزدیک به ١٠ هزار پیام. همه میگفتن دچار تغییر و تحول شدند بعد از دیدن برنامه من.

خانجانی: بعد از برنامه یک نامه گرفتم که نوشته بود وقتی داستانتون رو شنیدم روی برگ نوشته شده نوشتم و حاضر نشدم کاغذ استفاده شده رو دور بندازم. اگه اومدن ما همینقدر تاثیرگذار بوده برای من کافیه….

 

از مردم برای رقم زدن این معجزه ممنونم

خانم عراقی یکی از زندانیانی که به واسطه کمپین آزادی زندانیان از بند آزاد شده میهمان دیگر ویژه برنامه عید فطر ماه عسل است.دختر او که همراهش میهمان احسان علیخانی ست میگوید:

من ازدواج کردم و بچه دارم اما وقتی مادرم از زندان برگشت انگار دنیا رو به من دادند ؛سرپرست داشتن چیز دیگه ای ست. دستِ مردم رو میبوسم و از مردم تشکر میکنم برای این معجزه ای که اتفاق افتاد.

حضور مادر مازیار برای ادامه قصه کویر

سامان و دانیال میهمان دیگر امروز در ماه عسل هستند ؛ پسرانی که قصه “آن چهار نفر” و کویر را در روز دوم ماه عسل روایت کردند. مادر مازیار و مادر رامین نیز همراه آنها هستند.

مادر مازیار: روز سفر مازیار که داشت میرفت گفتم زود برگرد گفت مامان من تا سی سال بیشتر زنده نیستم ، گفتم برو به خدا میسپارمت…..

زنی با ٩ فرزند؛ قهرمانِ من

خانمی که ٩ فرزند دارد قهرمان دیگری است که سوژه یکی از فیلم های قهرمان من شده است. او میگوید:

هیچ حامی ندارم و خیلی سخت است بزرگ کردن آنها، همسرم کمک میکنه به من اما به هرحال خیلی دست تنهام. با همه اینها اصلا دوست ندارم که بچه هامو به کسی بدم.

قهرمانِ روی ویلچر اما ایستاده

حامد امیری مهمان دیگر امروز ماست مردی که سالها در مسابقه قوی ترین مردان ایران شرکت میکرده و بعد بر اثر یک اتفاق دچار ضایعه نخاعی میشود اما این اتفاق باعث ناامیدی او نمیشود و با انگیزه ای که داشت توانست در مسابقات پارالمپیک ریو مدال نقره بگیرد.

کلباسی: هنوز خیلی راه داریم

نرگس کلباسی دیگر مهمانی ست که به واسطه خواست مکرر مردم کنار ما در ماه عسل است. کلباسی میگوید:

کلباسی: خیلی کارای بزرگ مونده که میتونم با کمک مردم ایران برای بچه های یتیم انجام بدیم.

نرگس کلباسی: هرکسی منو میدید خیلی با من صمیمی و مهربون برخورد میکرد؛ انگار همه خواهر و برادر و فامیل هستیم.

 

حال خوب خانواده منصوریان

خانواده منصوریان به عنوان یکی از محبوب ترین سوژه های ماه عسل دوباره پا به صحنه این برنامه گذاشتند. مادر خواهران منصوریان نیز در این جمع حضور دارد و مرضیه میگوید:

حال خوب ما به خاطر حضور در ماه عسل به وجود آمد. همه مردم ایران به ما لطف داشتن و حتی فردی از مشهد برای آرزوهای سهیلا نقاشی کشید

امیر عباس کچیلک مهمان ویژه برنامه عید فطر ماه عسل شد، در ادامه ویدیویی جالب از آواز خواندن این پسربچه دوست داشتنی را در برنام زنده ماه عسل مشاهده می کنید.

 

در حال تکمیل …

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *