شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ قبل از ظهر به وقت تهران

ماندانا کریمی، در سینمای بالیوود می درخشد +تصاویر و بیوگرافی کامل

منیژه کریمی (معروف به ماندانا کریمی) در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در تهران از یک خانواده مسلمان به دنیا امده است. پدر وی هندی الاصل و مادرش ایرانی می باشد. وی در جریان یکی از سفرهای تفریحی اش به هند، جذب سینمای بالیوود می شود.

http://cdn.asemooni.com/2016/02/mandana-karimi.jpg

ماندانا کریمی از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را به عنوان مدل آغاز می کند و به مدت سه ماه برای انجام پروژه ای به هند می رود و همزمان با شرکت های مختلفی در زمینه مد در سراسر دنیا همکاری می کند.

او سرانجام در سال ۲۰۱۳ تصمیم می گیرد که بطور کامل به هند مهاجرت کرده و به عنوان بازیگر فعالیت خود را آغاز کند.

http://pendar.news/wp-content/uploads/2016/01/Screen-Shot-1394-11-07-at-19.03.45.png
او در فیلم های زیادی بازی کرده از جمله Bhaag Johnny و … اما بیشتر فعالیت های ماندانا مربوط به حضور در تبلیغات تلویزیونی است که در کنار شاهرخ خان, سیف علی خان, کارینا کاپور و … نقش آفرینی کرده است.

در هند ماندانا را با کاترینا کایف بازیگر هندی-انگلیسی مقایسه می کنند و معتقدند که ماندانا به مانند کاترینا به موفقیت خواهد رسید.

 

http://www.alamto.com/wp-content/uploads/2016/01/mandana-karimi-2.jpg

بیوگرافی مانداناکریمی

منیژه کریمی (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران) که بیشتر با نام هنری‌اش ماندانا کریمی شناخته می‌شود، یک هنرپیشه و مدل ایرانی‌ تبار اهل هند است.وی پس‌از چند پروژه موفق مدلینگ که در سرتاسر جهان داشت در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازیگر در بالیوود ظاهر شد

کریمی در یک خانواده اسلامی چند قومیتی در تهران متولد شد. پدر او، رضا کریمی، یک هندی؛ و مادر او، صبا کریمی، یک ایرانی است.

کریمی که بزرگ شدهٔ تهران است در یکی از مصاحبه‌های خود می‌گوید:

من در یک خانواده سنتی مسلمان به دنیا آمدم، در کودکی بسیار آرام و خجالتی بودم و در رشته هنر تحصیل می‌کردم.

وی همچنین دربارهٔ نحوهٔ ورودش به هند می‌گوید:

من چندین بار برای گذراندن تعطیلات یا بازدید از خانوادهٔ پدری به هند سفر کرده‌بودم. همچنین وقتی به مدلینگ مشغول شدم، پیشنهادهایی از هند دریافت کردم اما هرگز علاقه‌ای به این کار نداشتم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *