سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های دیدنی ماندانا سوری + بیماری مانداناسوری

روایتی تلخ از وضعیت این روزهای بازیگر «قهوه تلخ»: او دارد توان حرکت را از دست می دهد/ تهیه داروها برایش روز به روز دشوار تر می‌شود.

ماندانا سوری دچار بیماری سخت شد! +عکس

ماندانا سوری در اینستاگرام اش نوشت: « یک روزی از روزهای پاییز سال ٨٨ مهمونه ناخونده ای برام رسید اول از دیدنه ش شکه شدم و به شدت ناراحت ولی از اونجایی ما آدمها به همه چیز عادت می کنیم کم کم دیگه باهاش دوست شدم البته تو یک چهار چوب خاص و یک جورایی باهاش خووگرفتم…. الان ٩ ساله که این مهمون ناخونده با من لحظه به لحظه همگام و همراهه….نه اون خیلی سربه سره من می گذاره و نه من خیلی بهش گیر میدم … الان یکم باهم بحثمون شده که اینم شده نتیجه ش…. اما خوشحالم چون از وقتی اومد خیلی باعث شد آدم عاقل تر و عمیق تری بشم، فرق خوب و بد رو از هم تشخیص بدم و از اتفاق خوب لذت بیشتری ببرم و ازکنار مسائل بی اهمیت ساده بگذرم و از همه مهمتر خودم رو عاشقانه دوست بدارم… پس باز هم شکر میکنم چون از مبتلا شدن بهش ، حقیقتاً به این موضوع ایمان آوردم از هر اتفاق ناخوشایندی هم می شود نتیجه ی خوشایند گرفت و ازش لذت برد پ.ن. و جالبتر اینکه اسم این مهمان ناخوانده قدیمی با اول حرف اسم من و با اول حرف فامیلیم یکیه…. البته به لاتین»

ماندانا سوری دچار بیماری سخت شد! +عکس

بیوگرافی ماندانا سوری

ماندانا سوری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۴ ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ماندانا سوری از جمله بازیگرانی است که با سریال های طنز به جامعه معرفی شد ، البته باید او را خوش شانس دانست چون در سریال یکی از محبوب ترین کارگردانان طنز یعنی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری نهاد . در سریال ویلای من ساخته مهران مدیری نقش سی سی همسر جمشید مشکات را بازی کرد که با توجه به لهجه ی جالبش در این نقش مورد توجه مردم قرار گرفت. مهران مدیری یکی از کارگردان هایی هست که معمولا در سریال های اش به معرفی چهره های جدید در کنار بزرگان سینما می پردازد یکی از کسانی که مهران مدیری در سریال قهوه تلخ به جامعه هنری معرفی کرد سرکار خانم ماندانا سوری هستند که پس از آن در سریال شوخی کردم با مهران مدیری همکاری کردند.

ماندانا سوری دچار بیماری سخت شد! +عکس

سریال های ماندانا سوری

سریال مرد دو هزار چهره – یک اپیزود ( مهران مدیری -شبکه ۳)
سریال قهوه تلخ – نقش قیصر السلطنه ( مهران مدیری – شبکه خانگی)
سریال ویلای من – سی سی همسر جمشید مشکات ( مهران مدیری – شبکه خانگی)
سریال شوخی کردم – اپیزود های مختلف ( مهران مدیری – شبکه خانگی)
سریال اتاق عمل ( مهران مدیری – شبکه تهران)

چهره ها/ بازیگر «قهوه تلخ» دچار بیماری سخت شد!

روایتی تلخ از وضعیت این روزهای بازیگر «قهوه تلخ»: او دارد توان حرکت را از دست می دهد

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما نوشت:ماندانا سوری احتمالا برای بسیاری یادآور سریال های قهوه تلخ و ویلای من و آیتم های طنز است ماندانا با سریال های طنز به شهرت رسید ولی درست زمانی که پیشنهادها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سالها برای رسیدن آن تلاش می کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده.

در فضای پچپچه ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه های ایفای نقش ها کنار گذاشته شد. ماندانا ماند و ام اس و فشار فزاینده مالی.

همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لب های مان آورد، حالا دارد توان حرکت را از دست می دهد و تهیه داروهای ام اس برایش روز به روز دشوارتر می شود.

این را اینجا می نویسم که در روزهای بعد اگر خدای نکرده خبرهای بدتری رسید، کسی با ادعای بی خبری از وخامت حال او وجدان معذبش را آرام نکند.

برای کمک به ماندانا سوری همین حالا هم دیر است.

 

پست امیرمهدی ژوله برای ماندانا سوری

 

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *