سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

ماسک نزدن برای آقای کارگردان گران تمام شد!

یک کارگردان که در زمان اکران فیلمش در جشنواره سن سباستین حاضر نشد ماسک بزند، از این جشنواره اخراج شد و اجازه نیافت در جلسه پرسش و پاسخ فیلم خود حضور یابد.

Alchemy_Keywords | Director Eugène Green Expelled From San Sebastian  Festival for Shirking COVID-19 Mask Protocols

به گزارش مهر، جشنواره فیلم سن سباستین مجوز شرکت «یوژنه گرین» کارگردان آمریکایی فرانسوی‌تبار را به خاطر قبول نکردن استفاده از ماسک لغو کرد. گرین در پیش‌نمایش فیلمش Atarrabi Et Mikelats در جشنواره، پنج بار درخواست مبنی بر استفاده از ماسک را رد کرد و در نهایت از او خواسته شد سالن نمایش را ترک کند. ممکن است مسئولان محلی او را جریمه هم بکنند.جشنواره بیانیه‌ای منتشر کرد که گفت «اتفاقی ناخوشایند» در یکی از سالن‌های نمایش فیلم جشنواره رخ داده است.

در این بیانیه آمده: «پنج بار توسط کارکنان جشنواره از یوژنه گرین، کارگردان فیلم درخواست شد ماسک خود را به صورت بزند و آن را درست روی صورتش قرار دهد. در نهایت، به خاطر همکاری نکردن، مدیریت جشنواره از او خواست سالن را ترک کند. دو مامور پلیس باسک به او اطلاع دادند که شکایتی دولتی علیه او ثبت می‌شود و به خاطر آن ممکن است مشمول پرداخت جریمه شود.» جشنواره در ادامه مجوز حضور او را لغو کرد.

در بیانیه جشنواره آمده که او به تدابیری که با موافقت مسئولان بهداشت اجرا شده، احترام نگذاشته و سلامت مخاطبان و کارکنان جشنواره را به خطر انداخته است.مانند جشنواره ونیز، سن سباستین هم در مراسم امسال خود پروتکل‌های سختی برای مقابله با ویروس کرونا وضع کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *