به گزارش مهر، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: چهارشنبه شب گشته ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فسا  از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل و آتش سوزی مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، مشاهده کردند دختر بچه ۳ ساله به هویت «ی-ف» از ناحیه گردن با شیء برنده به قتل رسیده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تلاش ماموران برای دستگیری قاتل، مادر دختر بچه به هویت «ا-ک» خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد دخترش را به قتل رسانده و منزل را به آتش کشیده و با خوردن سم نیز قصد خودکشی داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل دختر خود اعتراف و  انگیزه خود را مشکلات مالی و خانوادگی اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از قتل فجیع دخترش با خوردن سم قصد خودکشی داشته است توسط ماموران به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود تحقیقات از وی ادامه یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان گفت: برخی از خانواد ها به دلیل مشکلات روحی و روانی و عدم آگاهی در مراجعه به موقع به مشاوره و تشخیص بیماری روحی و روانی خود، به اقدامات مجرمانه دست می زنند که توصیه می شود شهروندان مشکلات خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مرتفع کنند.تاشاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.