سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای مامور قلابی که متهم به اغفال نوجوانان و… است

جوان ۲۲ ساله ای که نگهبان فنس های یک زمین فوتبال است درحالی به اتهام اغفال کودکان و نوجوانان دستگیر شد که تجهیزات پلیسی غیرمجاز را نیز به همراه داشت.

 

ماجرای مامور قلابی که متهم به اغفال نوجوانان  و... است

به گزارش اختصاصی خراسان، ماجرای «عقرب کثیف» زمانی در شهرک مهرگان لو رفت که زمزمه تهدید و اغفال برخی از کودکان و نوجوانان در محل پیچید. با گزارش این موضوع به کلانتری ۳۱ مشهد، بلافاصله تحقیقات گسترده ای توسط نیروهای زبده دایره اطلاعات و با صدور دستوراتی از سوی سرهنگ احمد دهقان (رئیس کلانتری) آغاز شد. ماموران انتظامی در اولین مرحله از اقدامات پلیسی، منابع و مخبران محلی را به کار گرفتند و بررسی های غیرمحسوسی را در این باره ادامه دادند.
گزارش خراسان حاکی است، تحقیقات محرمانه پلیس با جمع آوری اسناد و مدارک درباره «عقرب کثیف» در حالی به شناسایی هویت وی انجامید که تعدادی از شهروندان نیز از رفتارهای این جوان ۲۲ ساله (متهم) ابراز نارضایتی کردند.
هنوز بررسی های بیشتر برای ابعاد گزارش‌های دریافتی پلیس ادامه داشت که ناگهان وقوع حادثه ای هولناک در شهرک مهرگان روند تحقیقات در این پرونده را تغییر داد. جوانی در تماس با نیروهای انتظامی ادعا کرد: «از سر کار به منزل برمی گشتم که دیدم فردی برادر کوچکم را به زور سوار یک دستگاه پراید سفید می کند. در حالی که فریاد می زدم و از اهالی کمک می خواستم به طرف جوان پراید سوار دویدم و با کمک تعدادی از اهالی محل، برادرم را پیاده کردم اما در این میان جوانی که با شوکر برادرم را تهدید می کرد، ناگهان یک دستگاه بی‌سیم را نیز به ما نشان داد. او که خود را مامور انتظامی معرفی می کرد ما را هم تهدید به دستگیری کرد و گفت: الان اعلام می کنم که شما را هم بگیرند! ».
با گزارش این حادثه، بی درنگ، عملیات دستگیری متهم با کسب دستورات محرمانه قضایی، در دستور کار پلیس قرار گرفت و آن ها جوان ۲۲ ساله معروف به «عقرب کثیف» را در حالی به دام انداختند که نوجوان ۱۳ ساله ای راز وحشتناکی را فاش کرد.
او مدعی شد: متهم مذکور قبلا او را اغفال کرده و با تهدید ،  خلاف منافی عفت  انجام داده است. این نوجوان ادامه داد: متهم با این ادعا که   از اعمال کثیف خود فیلم برداری کرده است به من گفت که اگر این ماجرا را برای کسی بازگو کنی، فیلم را در فضای مجازی منتشر می کنم!
بنابر گزارش خراسان، همزمان با کشف دستبند، بی سیم و شوکر غیرمجاز از متهم این پرونده، تحقیقات با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد مرحله جدیدی شد و نیروهای انتظامی ماموریت یافتند تا همه ابعاد و زوایای این ماجرا را مورد کنکاش های دقیق پلیسی قرار دهند. ادامه تحقیقات توسط نیروهای دایره اطلاعات کلانتری مهرگان مشهد بیانگر آن بود که متهم مذکور وظیفه نگهبانی و نگهداری فنس های زمین فوتبال را به عهده دارد. با وجود این  در حالی که برخی از شاکیان دیگر برای اعلام شکایت از این متهم به کلانتری مراجعه کرده بودند، نماینده حقوقی شهرداری نیز به دلیل سوءاستفاده متهم از اعتماد مردم به شهرداری، در کلانتری حضور یافت و شکایتی را علیه وی مطرح کرد. به گزارش خراسان، با آن که متهم دستگیر شده در برابر اسناد و مدارک موجود، اتهامات خود را انکار می کند، این پرونده برای طی مراحل قانونی به مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد ارسال شد تا تحقیقات با راهنمایی و دستورات قاضی پرونده ادامه یابد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *