شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

ماجرای قتل یک زن توسط پسرش

معمای قتل اسرارآمیز زنی با واژگونی خودرو پسرش در اطراف شیراز فاش شد.

گزارش قتل این زن میانسال، چند روز قبل از طریق مأموران کلانتری شیراز ، در اختیار درخشان، بازپرس ویژه قتل قرار گرفت. قربانی زنی بود که در زمان جنایت با یکی از پسرانش در خانه تنها بود. در آن زمان خانواده قربانی هنگام برگشت با جسد این زن رو به رو شده و پلیس را خبر کرده بودند.

به گفته کارشناسان پزشکی قانونی زن میانسال بر اثر اصابت گلوله به سرش به قتل رسیده بود. مظنون شماره یک پلیس کسی جز پسرقربانی که در زمان جنایت در خانه حضور داشت، نبود؛ جوانی که به گفته خانواده اش با مادرش اختلاف شدید داشت.

با توجه به اعلام این گزارش پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای دستگیری تنها مظنون این جنایت آغاز شد. پس از بررسی دقیق صحنه جنایت به دستور بازپرس ،جسد این قربانی برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت.
جستجو برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه فاش شد متهم پس از ارتکاب جنایت از شیراز گریخته است. در حالی که تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده بود به ماموران خبر رسید که خودروی مربوط به این پسر جنایتکار در اطراف شیراز واژگون شده و در نهایت نامبرده به دام افتاده است.

متهم در بازجویی ها به قتل مادرش اقرار کرد: «روز حادثه من و مادرم در خانه تنها بودیم. با هم مشکل داشتیم. او بارها مرا اذیت کرده بود. از دستش خسته شده بودم. در یک لحظه که به شدت از او عصبانی بودم کلت را برداشته و به سمتش شلیک کردم. غرق در خون روی زمین افتاد من هم از خانه فرار کردم.»

متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل مادرش اعتراف کرد. برای وی از سوی بازپرس قرار بازداشت موقت صادر شد و متهم هم اکنون تحت نظر است. گفتنی است این پرونده در دادسرای جنایی شیراز بررسی می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *