شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

ماجرای قتل هولناک زوج میانسال

قتل هولناک زوج میانسال در مشهد، تیم جنایی را در برابر پرونده‌ای پیچیده قرار داد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش جام‌جم، اهالی خیابان امامت ۶۲ مشهد خود را برای افطار آماده می‌کردند که متوجه شعله‌های آتش و دود شدند که از خانه یکی از اهالی زبانه می‌کشید. زوج میانسالی در این خانه زندگی می‌کردند و احتمال گرفتار شدن آنها در میان شعله‌های آتش وجود داشت. موضوع به آتش‌نشانی گزارش شد و آتش‌نشانان بعد از حضور در محل به مهار آتش پرداخته و با جسد زوج میانسال رو‌به‌رو شدند. با بررسی محل مشخص شد آتش‌سوزی عمدی است و این زوج قربانی جنایتی هولناک شده‌اند. ماجرای این جنایت به کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد گزارش شد و او همراه تیم جنایی پلیس آگاهی در محل قتل حاضر شدند. تحقیقات اولیه نشان داد، مرد ۶۰ ساله به خاطر کرونا مدتی است خانه‌نشین شده بود و ده سال قبل از همسر اولش جدا شده و با زن
۴۰ ساله‌ای ازدواج کرده بود. پس از تحقیقات مقدماتی اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد.
بازپرس جنایی مشهد در این باره به جام‌جم گفت: در ابتدا احتمال قتل زن ۵۰ ساله توسط همسرش و خودزنی او بعد از قتل مطرح شد که با بررسی‌های بیشتر این گزینه رد شد. این زوج با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند و قاتل یا قاتلان برای این‌که ردی از خود باقی نگذارند، آنجا را به آتش کشیدند.
قاضی میرزایی افزود: به نظر می‌رسد انگیزه قتل سرقت نبوده و تحقیقات کارآگاهان پلیس برای رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *