سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای خیانت کثیف زن مشهدی به همسرش

سیم کارتی که بر روی تلفن همراهش نصب بود را خودم خریده بودم برای همین با شماره او وارد تلگرام شدم و به پیام‌هایش دسترسی پیدا کردم. در بررسی فهرست مخاطبین همسرم متوجه شماره‌ای شدم که تقریبا هر روز با او گفت‌و‌گو داشته است.

www.dustaan.com-ماجرای خیانت کثیف زن مشهدی به همسرش

در صفحه گفت‌و‌گویشان تعداد زیادی عکس‌های غیر‌اخلاقی همسرم و آن فرد به چشم می‌خورد. دنیا بر روی سرم خراب شد. از عکس‌های آن فرد متوجه شدم که او همان مدیر کاروان زیارتی است…

این‌ها گوشه‌ای از اظهارات مردی جوان است که چند روز پیش برای شکایت از همسر و مردی که با وی رابطه غیراخلاقی داشته‌ است به دادسرا مراجعه کرده بود.

مدام دست‌هایش را به هم‌ می‌فشرد و از شرمندگی سرش را پایین انداخته بود. با راهنمایی گروه حفاظتی دادسرا به اتاق قاضی مقنی‌باشی یکی از دادیاران دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی هدایت شد.

مرد جوان پس از مواجهه با این مقام قضایی از فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام با همسر وی رابطه برقرار کرده است شکایت کرد. شاکی پرونده که نمی‌خواست خانواده‌اش از این موضوع با خبر شوند به قاضی مقنی‌باشی گفت چنانچه آن‌ها بویی ببرند دیگر نمی‌توانم سرم را در خانواده بالا بگیرم.

این مرد ٣٨ساله بیان کرد: «همه چیز از دوسال پیش شروع شد. آن زمان با همسرم عازم یک سفر زیارتی شدیم. مدیر کاروان ما مردی جوان بود که در ابتدای سفر می‌گفت مسافران اگر مشکلی داشتند به او بگویند.

در طول سفر هم زیاد طرف خانم‌ها می‌رفت و با این ادعا که همه مسافران خانم کاروانش مثل خواهر او هستند خودش را به آن‌ها نزدیک می‌کرد. از سفر برگشتیم و از این ماجرا چند ماهی گذشت که متوجه رفتار مشکوک همسرم شدم. مثل سابق برای پسرمان وقت نمی‌گذاشت و به نظافت خانه هم نمی‌رسید. من هر روز برای کار باید به نیشابور می‌رفتم و وقتی به خانه بر‌می‌گشتم همسرم را مشاهده می‌کردم که بر روی مبل دراز کشیده و با تلفن همراهش کلنجار می‌رود.»

شاکی ادامه داد: «‌وقتی به سمت او می‌رفتم با رفتاری که انگار نمی‌خواهد متوجه کارش شوم من را از خود دور می‌کرد. خوشبختانه سیم کارتی که بر روی تلفن همراهش نصب بود را خودم خریده بودم برای همین با شماره او وارد تلگرام شدم و به پیام‌هایش دسترسی پیدا کردم. در بررسی فهرست مخاطبین همسرم متوجه شماره‌ای شدم که تقریبا هر روز با او گفت‌و‌گو داشته است. در صفحه گفت‌و‌گویشان تعداد زیادی عکس‌های غیر‌اخلاقی همسرم و آن فرد به چشم می‌خورد.

دنیا بر روی سرم خراب شد. از عکس‌های آن فرد متوجه شدم که او همان مدیر کاروان زیارتی است. چند روز پیش فهمیدم وقتی من برای کار به نیشابور می‌روم آن مرد شیطان‌صفت به خانه‌ام می‌آید. همسرم با این کارش زندگی مشترک ١٣ساله‌مان را به تباهی کشاند و علاوه‌بر‌این زندگی پسر خردسالم را نابود کرد. می‌خواهم او را طلاق بدهم و تصمیم دارم از این مرد شیطان‌صفت نیز شکایت کنم تا قانون او را به‌سزای عملش برساند.»

با توجه به حساسیت ماجرا مستندات و ادله دیجیتالی موجود ضمیمه شکایت مرد جوان شد و پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار دادگاه کیفری یک قرار گرفت. همچنین شاکی برای معرفی شد. تقاضای طلاق همسرش نیز به دادگاه خانواده معرفی شد.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *