جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجراجویی هیجان انگیز اسکی‌باز فرانسوی روی دیوار چین + تصاویر

یکی از ورزش های سخت و طاقت فرسا ورزش اسکی است، مخصوصا اگر مجبور شوید به جای اسکی روی برف ها بر روی سنگ و … اسکی بروید. یک اسکی باز ماهر فرانسوی این تجربه سخت و طاقت فرسا را به جان خرید و مهارت خود را در دیوار چین نشان داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ اسکی کردن در هر مکانی غیر از قله های برفی کوهستان یکی از ورزش های سخت و طاقت فرساست. با این حال، اسکی کردن در هر مکانی غیر از کوهستان یکی از ماجراجویی های «کاندید تووِکس» است.

ماجراجویی اسکی باز فرانسوی روی دیوار چین بدون برف+عکس و فیلم

«کاندید تووِکس»، اسکی باز ۳۵ ساله فرانسوی، یکی از ستارگان اسکی آزاد در جهان است که در هر مکان بدون برفی قادر به اسکی کردن است.

ماجراجویی اسکی باز فرانسوی روی دیوار چین بدون برف+عکس و فیلم

ماجراجویی اسکی باز فرانسوی روی دیوار چین بدون برف+عکس و فیلم

ویدئوهای منتشره، او را در حالی نشان می دهد که  مهارت های ورزشی خود را در هر نقطه ای از کره زمین همچون دامنه های سرسبز آلپ، جنگل های دست نخورده آفریقا، بیابان های پهناور و امواج اقیانوس ها به نمایش می گذارد.

وی اخیرا مهارت اسکی خود را روی دیوار بزرگ چین به نمایش گذاشته است. در حالی که هیچ برفی روی دیوار چین مشاهده نمی شود او با استفاده از تخته  و چوب اسکی، به سادگی روی دیوار سُر می خورد.

فیلم های خلاقانه او در مناطق مختلف جهان توجه بسیاری از علاقمندان به اسکی را جلب کرده است. نخستین ماجراجویی او متعلق به پرش از روی «گودال چاد» در یوتای آمریکا با عمق ۳۷ متر است.

 

ماجراجویی هیجان انگیز اسکی‌باز فرانسوی روی دیوار چین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *