سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجدی: استقلال و پدیده بهترین بازی نیم فصل می شود/ گرشاسبی: درباره قوچان نژاد فعلا چیزی نمیگویم

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user385921/news/stqll_pdydh.jpg

 

دایی: ایران و ژاپن بیشترین شانس را برای رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا دارند

فکر می کنم ژاپن مدعی قهرمانی رقابت هاست، اما ایران در سطح بسیار خوبی قرار دارد و آماده ارائه بازی های خوب در این مسابقات است. امیدوارم به فینال جام ملت های آسیا برسیم.
تیم ملی ایران در دو ، سه سال گذشته، واقعاً پیشرفت کرده است. بازیکنان مدت زیادی کنار هم بازی کرده اند و درک خوبی میان آنها وجود دارد.
فکر می کنم اگر به فینال رقابت ها برسیم، علیرضا جهانبخش یکی از مهره های کلیدی ما خواهد بود؛ سامان قدوس دیگر بازیکنی است که می تواند عملکرد خوبی در جام ملت های آسیا داشته باشد.

اگر مهدی طارمی در پُست همیشگی خود در نوک حمله ایران بازی کند، می تواند آقای گل مسابقات شود.

 

پیوس: احمدزاده عددی نیست که در مورد پیشکسوتان صحبت کند!| برای اکران فیلمم او را دعوت نکردم

در مورد شایعات بازگشت مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس، این بازیکنان اگر می‌خواستند برگردند اصلا نباید می‌رفتند.

این بازیکنان که تیم را تنها گذاشتند عِرقی به پیراهن و تیم ندارند و فکر نمی‌کنم هواداران اجازه بازگشت به آنها بدهند. اگر این بازیکنان تعصب داشتند، در تیم می‌می ماندند.

احمدزاده از تراکتورسازی آمد و معروف شد و توانست در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. نظر هواداران در بازگشت آنها مهم است، ولی جایگاه خوبی ندارند، چون به شکل بدی جدا شدند او عددی نیست که در مورد پیشکسوتان صحبت کند. زمان اکران فیلمم، ما همه پرسپولیسی‌ها دعوت کردیم و احمدزاده هم آمد، ولی من او را دعوت نکردم.

 

ماجدی: استقلال و پدیده بهترین بازی نیم فصل می شود

تیم استقلال روز به روز بهتر می شود و روند صعودی خود را ادامه می دهد.

بازی های خیلی خوب و سطح بالایی از فوتبال را امسال در تیم های مختلف دیدیم.

بازیکنان استقلال خیلی خوب هستند اما تیم میتواند بهتر هم بشود. استقلال از اسفند ماه در دو لیگ بازی می کند و خستگی و مصدومیت ها باعث می شود که تیم دچار مشکلاتی شود.

به نظرم استقلال نیاز به جذب چند بازیکن بازیکن دارد تا انشاالله بعد از هماهنگ شدن با سایر بازیکنان، بتوانند به تیم کمک کنند و آینده خوبی را در پایان فصل برای استقلال رقم بزنند.

 

گرشاسبی: درباره قوچان نژاد فعلا چیزی نمیگویم

هیچ چیز معلوم نیست، دو بازی باقی مانده نه حرفه ای است و نه اخلاقی که اسم بازیکنی مطرح شود ولی #پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مطمئن باشید در یارگیری هم خوب یارگیری خواهد شد. هیچ مذاکره ای نیست تا شروع نقل و انتقالات.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *