پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

لیلا رجبی: برای همیشه دوومیدانی را کنار می‌گذارم

لیلا رحبی دو و میدانی کار کشورمان که در جریان رقابت های المپیک مورد انتقاد شدید مهاجر شجاعی در برنامه زنده قرار گرفته بود اعلام کرد که از این گزارشکر شکایت کرده و برای همیشه از ورزش قهرمانی کناره‌گیری می‌کنم …

%postname%

دوومیدانی‌کار کشورمان در المپیک ۲۰۱۶ گفت: مهاجرشجاعی هر آنچه دلش خواست را درباره من گفت و من از او ناراحت شدم، به خاطر همین از او شکایت می‌کنم.

لیلا رجبی در گفت‌وگو با میزان، درباره شایعه خداحافظی‌اش از ورزش قهرمانی اظهار داشت: برای همیشه از ورزش قهرمانی کناره‌گیری می‌کنم و دوومیدانی را کنار می‌گذارم. در این مدت نامهربانی‌های زیادی دیده‌ام و دیگر تحمل این مسائل را ندارم.

وی افزود: تغییر تابعیت من به خاطر پول نبود و من به خاطر همسرم و دین اسلام به ایران آمدم. اما متاسفانه مهاجرشجاعی هر آنچه دلش خواست را درباره من گفت من از او ناراحت شدم و هیچ عذرخواهی هم انجام نداد. قصد دارم از مهاجرشجاعی شکایت کنم تا درباره صحبت‌هایش پاسخگو باشد.

دوومیدانی‌کار المپیکی کشورمان تصریح کرد: هیچ کسی جلودار این آقا نیست و به هر کسی هم اعتراض می‌کنیم پاسخی نمی‌شنویم. با این شرایط ترجیح می‌دهم ورزش قهرمانی را بری همیشه کنار بگذارم اما از حق خودم نمی‌گذرم و از مهاجرشجاعی شکایت خواهم کرد.

رجبی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تا به امروز نه خانه‌ای به من داده‌اند و نه ماشینی و به کسی هم بدهکار نیستم و آنچه در توان داشتم برای ایران به کار گرفته‌ام امیدوارم مردم در طول این سال‌ها از من راضی بوده باشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *