پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

لخت کردن و صاف کردن مو بدون اتو

موی وز و مجعد برای برخی از خانم ها به علت این‌که قابل شانه زدن نیست و درخشندگی خود را از دست می‌دهد، عذاب آور است. برای صاف کردن این نوع مو، سه راه پیش روی شماست؛ استفاده از مواد شیمیایی، صاف کردن با مواد طبیعی و استفاده از سشوار و اتوی مو. حرارت ناشی از اتو و سشوارهای مکرر، کراتین موی شما را از بین می برد و باعث خشک شدن بیش از حد مو می شود.

علاوه بر این، در دراز مدت باید منتظر موخوره‌ها باشید. استفاده از مواد شیمیایی نیز ضررهای غیرقابل جبرانی دارد. باید این نکته را به یاد داشته باشید که مواد طبیعی به صورت موقت موهای تان را صاف می کند اما اثر مثبتی بر ساقه مو دارند. مواد شیمیایی به دلیل شیمیایی بودن اثر بلند مدتی بر موهای شما دارند اما می توانند سبب آسیب جدی به ریشه و ساقه مو شوند. در این مطلب شما را با راه های خانگی برای صاف کردن مو آشنا می کنیم.

https://static3.rokna.net/thumbnail/IOTH8vl55W5e/4AWGqs3C3zj1VoMP2nMyyYaJhBmE6YiWGA6feRzhrZwXjrktBfVU46-1-4nX83BW/%D9%85%D9%88%DB%8C+%D8%B5%D8%A7%D9%81.jpg

پیشنهادهای خانگی

– مخلوط شیره نارگیل و آب لیمو ضمن صافی، به موهای شما درخشندگی میبخشد.
عسل را با آب رقیق کنید و آن را روی موها بمالید و پس از گذشت نیم ساعت موهای تان را بشویید.
– رطوبت روغن نارگیل به عمق موی شما نفوذ میکند و ویتامین E از موهای شما در مقابل رادیکال‌های مضر محافظت می‌کند.
-ترکیب تخم مرغ و روغن بادام هم مفید است .
وقتی به ترکیب صاف و یک دست رسیدید، آن را روی ریشه و پوست کف سر پخش کنید و پس از ۴۵ دقیقه بشویید.
-ماست و عسل را با هم مخلوط کنید و سپس ترکیب حاصل را روی پوست سرتان بمالید. بعد از نیم ساعت موها را با آب سرد شست و شو دهید.
-سرکه سیب را با آب سرد مخلوط کنید. موهای‌تان را بشویید و سپس آن را با سرکه سیب رقیق آبکشی کنید. این روش PH موهای شما را متعادل می‌کند.
-با مخلوط کردن سس مایونز، روغن بادام و تخم‌مرغ یک خمیر صاف و یک دست آماده کنید. سعی کنید تمام سطح سرتان را با این ترکیب پوشش دهید. سپس یک کلاه دوش یا حوله‌ گرم روی سرتان قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه سرتان را شست وشو دهید.

۳.۲/۵ - (۲۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *