پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

لایک هایی که زن جوان را به بیمارستان فرستاد + عکس

دریافت لایک های زیاد زن جوان در فیسبوک شوهر این زن را عصبانی کرد تا جایی که وی زنش را به شدت کتک زد.

زن جوان مدعی شده است پس از هر پست در فیسبوک و لایک کردن پست هایش توسط کاربرانف همسرش به دلیل حسادت او را به باد کتک می گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: زنی مدعی شد که همسرش پس از هر پستی که در صفحه فیسبوکش به اشتراک می‌گذاشت، به ازای هر لایک به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

چندی پیش وکیل مدافعی از پرونده عجیبی رونمایی کرد. او از موکلی گفت که به تعداد لایک‌های دریافتی از سوی دوستانش برای پست‌هایی که در صفحه فیسبوکش به اشتراک می‌گذاشت از جانب همسرش به باد کتک گرفته می‌شد.

جراحات این زن به حدی بود که او را راهی بیمارستان کرد. در اثر ضربات سنگینی که این مرد به صورت همسرش وارد کرد چهره او کاملا کبود شده و به شدت ورم کرد ، تا حدی که بینایی چشمهایش را نیز از دست داد.

این زن در توضیح حرکت وحشیانه همسرش گفت که مدام از جانب او چک می‌شد، او افزود همسرش تمام پست‌ها و لایک‌های دریافتی را می‌دید و ارتباط او با دوستانش حس حسادتش را تحریک و سبب می‌شد تا به طرز وحشیانه‌ای به وی حمله ور شود.

این زن در برابر این اقدامات همسرش سکوت می‌کرد تا جائیکه دیگر تا حد مرگ رفت که در آخر پدر همسرش نتوانست حرکت وحشیانه پسرش را تحمل کند و او را به پلیس معرفی کرد و این زن را به بیمارستان رساند.

تصاویر زیر مربوط به این زن و همسرش است.

 

لایک هایی که زن جوان را به بیمارستان فرستاد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *