یکشنبه , ۲۳ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

کور کردن مرد میانسال در دعوای زنانه

مرد جوان که در جریان درگیری با مرد همسایه یک چشم او را کور کرده بود، پس از دستگیری منکر این اتهام شد.

https://www.dustaan.com/files/uploads/2020/05/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-1.jpg

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مرد ۴۹ ساله‌ای که بینایی چشم چپش را از دست داده بود، با حضور در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران به بازپرس ساسان غلامی گفت: راننده‌ هستم و همراه خانواده‌ام در محله خلیج‌فارس زندگی می‌کنیم. یازدهم مهر امسال زن همسایه به جای ریختن آب در جوی، آن را روی همسرم ریخته بود که این باعث درگیری آنها شد. وقتی به خانه آمدم همسرم موضوع را برای من تعریف کرد و از او خواستم، گذشت کند. عصر مقابل خانه‌مان نشسته بودم که پسر همسایه سمت من آمد و به دعوای همسرم با مادرش اعتراض کرد. با او صحبت کرده و خواستم به خانه‌شان برود، اما چاقویی از جیبش بیرون آورد و به سمت من حمله کرد. با صدای کمک‌خواهی من، برادرم و پسرم از خانه بیرون آمدند تا کمکم کنند. همزمان زن همسایه همراه چند مرد دیگر در هواخواهی از پسرش وارد درگیری شدند. پسر جوان به نام بهرام با چاقویی که در دستش بود، ضربه‌ای به چشمم زد و خون صورتم را گرفت. بقیه با دیدن خون از ترس فرار کردند. همسایه‌ها مرا به بیمارستان رساندند که به خاطر شدت جراحات، چشم چپم را
از دست دادم.
پس از این شکایت و تحقیقات محلی، ماموران دو روز قبل بهرام را دستگیر کردند. متهم با انتقال به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اتهام نابینا کردن مرد همسایه را رد کرد و گفت: شاکی همراه چند نفر دیگر با میله آهنی به مادرم حمله کرده بودند که من و مهمانان خانه‌مان، برای دفاع از مادرم با آنها درگیر شدیم. در این درگیری با چاقو به سمت مرد همسایه حمله کردم، اما ضربه‌ای به چشم او نزدم و نمی‌دانم چه کسی به چشم او ضربه زد.
با توجه به اظهارات مرد جوان و شاهدانی که او را به عنوان ضارب اصلی شناسایی کرده بودند، متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. با دستور بازپرس جنایی قرار شد که دوباره از متهم و شاهدان تحقیق کرده و دوربین‌های مداربسته را بررسی کنند. همچنین پزشکی‌قانونی میزان جراحت شاکی را مشخص کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *