پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

قیمت گوجه فرنگی ۹ هزار تومان شد!

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد. بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار این نرخ‌ها ملاک قیمت گذاری میوه در شهر تهران است و حداکثر با ۳۵ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رسد.

بر اسن اساس قیمت هر کیلوگرم انار بر اساس درجه کیفی ۳ تا ۸ هزار تومان، انگور ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، پرتقال شمال هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال جنوب ۴ تا ۹ هزار تومان، گلابی ۷ تا ۱۷ هزار تومان، سیب ۴ تا ۹ هزار تومان، لیمو ترش سنگی ۴ تا ۷ هزار تومان، لیموترش ریز ۸ تا ۱۵ هزار تومان، لیمو شرین ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، کیوی ۴ تا ۸ هزار تومان، نارنگی انشو ۳ هزار تومان تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان خیار رسمی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان و موز ۹ تا ۱۲ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، پیاز هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی به صورت خرده فروشی نیز در تهران ۴ تا ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. گفتنی است به تازگی صادرات رب گوجه فرنگی با دستور مستقیم وزیر صنعت، معدن و تجارت آزاد شده است.

قیمت گوجه فرنگی به ۹ هزار تومان رسید+ نرخ انواع میوه

 

/خبرگزاری تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *