سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

قیمت پراید به کمتر از ۳۰ میلیون رسید

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودروی پراید بعد از دوماه به زیر ۳۰ میلیون تومان رسید.

https://static2.sakhtafzarmag.com/media/k2/items/cache/c6eb07bab96f1d42e7b0d7b5df4be42d_XL.jpg

سعید موتمنی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو‌های داخلی در بازار اظهار کرد: قیمت خودروی پراید بعد از دوماه به زیر ۳۰ میلیون تومان رسید.

وی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار آزاد افزود: روز گذشته و امروز کاهش خودرو‌ها را در بازار شاهد بودیم، اما هم اکنون خریداری در بازار وجود ندارد.

موتمنی، در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه روند کاهشی قیمت خودرو‌ها تا چه زمانی ادامه دارد، تصریح کرد: هم اکنون این روند کاهشی ادامه دارد و اگر شرکت‌ها همکاری خوبی داشته باشند یا خودرو‌های ثبت نام زودتر و به موقع تحویل داده شود این روند ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، گفت: با توجه به آنکه قیمت تمام خودروها روند کاهشی داشته بطوریکه قیمت پژو ۴۰۵ بعد از ۷۰ روز به کمتر از ۵۰ میلیون تومان و خودروی ۲۰۶ تیپ پنج به کمتر از ۶۰ میلیون تومان، رسیده است اما خریداری در بازار وجود ندارد.

موتمنی، با بیان اینکه، قیمت کاهشی تنها به قیمت خودرو ختم نمی‌شود، اظهار کرد: این وضعیت در تمام کالا‌ها و اجناس دیده می‌شود که البته نوسان نرخ ارز یکی از این عوامل است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با تأکید بر اینکه دلیل کاهش قیمت خودرو، افزایش عرضه از سوی فروشندگان است، گفت: پیش از این برخی افراد خودرو‌ها را خریداری و انبار کرده بودند تا با قیمت بالاتری بفروشند، اما با افت اخیر نرخ ارز از کاهش بیشتر قیمت‌ها ترسیده و همه فروشنده شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *