پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

قیمت سهام عدالت + نحوه فروش سهام عدالت

برای ورود مشمولان سهام عدالت به سامانه سهام عدالت و گزینش نحوه آزادسازی سهام، یک ماه (از ۱۰ اردیبهشت ۹۹ تا ۱۰ خرداد ۹۹) فرصت وجود دارد.

اگر کسی یک روش آزاد سازی سهام عدالت را انتخاب کرد، دیگر امکان برگشت از تصمیم خود را نخواهد داشت، بنابر این مشمولان در گزینش روش آزادسازی سهام عدالت خود با مشورت و علم کافی اقدام کنند.

قیمت سهام عدالت + نحوه فروش سهام عدالت

مراحل آزادسازی سهام عدالت

در ادامه این مراحل، در مورد روش آزادسازی سهام عدالت توضیحاتی برای مشمولان به شرح زیر ارائه شده است.

* آزاد سازی سهام عدالت

در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با درخواست ریاست محترم جمهوری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی‌سازی با همکاری و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها در بازار سرمایه، اقدام به فراهم نمودن تمهیدات و اقدامات عملی لازم برای تحقق این امر نموده است تا با توجه به موارد سه‌گانه مورد تأکید معظم له، شرایط بهره‌مندی هرچه سریع‌تر مردم از منافع و مدیریت سهام مذکور فراهم گردد.

در همین ارتباط، هریک از سهام‌داران محترم سهام عدالت می‌توانند با انتخاب یکی از دو روش مطروحه در ادامه این فرآیند نسبت به تعیین نحوه مدیریت سهام متعلق به خود تصمیم‌گیری نمایند.

* توجه: انتخاب روش آزادسازی سهام عدالت تنها یک بار امکان پذیر است.

 

قیمت سهام عدالت

در خصوص ارزش واقعی و قیمت سهام عدالت ۹۹ اعداد مختلفی مطرح شده که دو مورد بیشتر مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. یک دسته معتقدند ارزش سهام عدالت طی سال های گذشته ده برابر شده و دسته دوم معتقدند ارزش آن ۱۵ برابر شده است.

در فرض اول افرادی که سهام عدالت داشتند اگر ارزش سهامشان ۵۳۰ هزار تومان بوده است اکنون قیمت سهام عدالتشان ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شده است و سهام عدالت کمیته امداد و بهزیستی نیز ۱۰ میلیون تومان می ارزد.

اما طبق تحلیل دوم سهام عدالت افراد با رشد ۱۵ برابری به حدود ۸ میلیون تومان رسیده و سهام عدالت بهزیستی و کمیته امداد ۱۵ میلیون تومان شده است که برای این اقشار رقم قابل توجهی است.

در ادامه جدول قیمت سهام عدالت ۹۹ را در دو سناریویی رشد ۱۰ برابری و ۱۵ برابری می آوریم:

 

قیمت سهام عدالت گذشتهقیمت سهام عدالت ۹۹

 رشد ۱۰ برابری

قیمت سهام عدالت ۹۹

 رشد ۱۵ برابری

۵۳۰ هزار تومان۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان۸ میلیون تومان
یک میلیون تومان (کمیته امداد و بهزیستی)۱۰ میلیون تومان۱۵ میلیون تومان

 

 

جزئیات بیشتر آماری از سهام عدالت:

قیمت سهام عدالت + نحوه فروش سهام عدالت

 

قیمت سهام عدالت + نحوه فروش سهام عدالت

 

۴.۳/۵ - (۱۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *