پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

قیمت جدید پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد

مجله انلاین دوستان : سعید مدنی در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت اظهار کرد: ۵۰ درصد قطعات خودروی ساندرو تولید داخل بوده و این خودر بر روی پلت فرم ال ۹۰ ساخته شده است.

قیمت جدید پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد
قیمت جدید پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد

وی با بیان این‌که قیمت پیش فروش این خودرو ۴۰ میلیون تومان خواهد بود خاطرنشان کرد: تیراژ تولید B90 در کنار ال۹۰ به روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه خواهد رسید.

 

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: خودروی S300 نیز ۳۰ درصد ساخت داخل بوده و به مرور تولید ۶۰ درصد قطعات آن داخلی خواهد شد.

 

مدنی افزود: نرخ این خودرو شناور و بستگی به نرخ ارز دارد. با این حال قیمت پیش فروش آن ۷۲ میلیون تومان تعیین شده و پیش بینی می شود که ظرف شش ماه آینده به بازار عرضه شوند.

 

وی با بیان این‌که صد درصد خودروی سایپا ۲۳۲ داخلی است، تصریح کرد:‌ قیمت پیش فروش این خودرو بین ۲۶ تا ۲۸ میلیون تومان تعیین شده است و پیش بینی می‌شود از مهر ماه سال آینده به تولید برسد.

 

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که هیچ گونه تعهد عقب افتادگی به غیر از سایپا ۱۱۱ تا پایان سال نخواهیم داشت، اظهار کرد: هم اکنون تیراژ تولید محصولات به روزانه ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ دستگاه رسیده است.//ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *