پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

قهوه خانه سنتی در تهران طعمه حریق شد +تصاویر

یک قهوه خانه سنتی در منطقه یافت آباد تهران صبح امروز دچار حریق شده و به صورت کامل در اتش سوخت.

جام جم آنلاین: به گزارش سازمان آتش نشانی تهران، در پی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر مشاهده خروج دود ازسقف یک ساختمان، این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۸۷ و ۱۲۵ را به همراه تانکر آب و خودروی حمل دستگاه تنفسی در ساعت ۶:۰۵ دقیقه صبح امروز به منطقه یافت آباد، خیابان الغدیر جنوبی اعزام کرد.

به گفته افسر آماده منطقه ۴ عملیات آتش نشانی، هنگامی که در زمانی کوتاه به محل حادثه رسیدیم حجم زیادی از آتش از درون یک قهوه خانه سنتی که مدتی است تعطیل و متروکه شده است، خارج می شد و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به دیگر کارگاه های مجاور بود.

وی اضافه کرد: در زمان بروز آتش سوزی هیچ کس در محل حضور نداشت به همین خاطر خوشبختانه این حادثه مصدوم و یا محبوسی نداشت.آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی با استفاده از لوله های آبدهی از چند جهت به مبارزه با شعله های آتش که همراه با ستونی از دود سیاه به آسمان بلند شده بود ، پرداختند.

قهوه خانه سنتی در تهران طعمه حریق شد

حسین قربانی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی سرانجام در کمترین زمان توسط نیروهای آتش نشانی تحت کنترل درآمد و به طور کامل خاموش و از سرایت آن به دیگر کارگاه ها جلوگیری شد.

شایان ذکر است علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *