پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

قهرمانی نیم فصل پرسپولیس با برد نفت آبادان شیرین تر شد

شاگردان برانکو با درخشش در برابر صنعت نفت آبادن با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست دادند تا فاصله خود با تیم های دیگر را در صدر جدول رده بندی بیشتر کنند. این دیدار که از دیدار های معوقه هفته هشتم لیگ برتر بود در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با درخشش علی علیپور با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت. علی علیپور در دقایق ۶۵ و ۸۷ هر دو گل‌ سرخپوشان را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (بشار رسن – ۷۷)، وحید امیری، گادوین منشا (فرشاد احمدزاده – ۷۰) و علی علیپور (شایان مصلح – ۲+۹۰).

ترکیب صنعت نفت آبادان: داود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم (رضا جبیره – ۷۳)، حسین ساکی، محمدامین درویشی (زبیر نیک‌نفس – ۶۰) و لوسیانو پریرا.

نیمه اول
دقیقه ۴:
 علی علیپور در موقعیتی خوبی می‌توانست دروازه صنعت نفت را باز کند که ضربه او پس از برخورد به مدافع زردپوشان آبادانی از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۶: محمدامین درویشی درون محوطه جریمه پرسپولیس شوت خطرناکی را به گوشه دروازه پرسپولیس زد که بیرانوند موفق به دفع این توپ شد.

دقیقه ۱۷: علیپور از پشت محوطه جریمه صنعت نفت آبادان، اقدام به شوتزنی کرد که نوشی‌صوفیانی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه ۲۱: گادوین منشا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: حرکت خوب وحید امیری درون محوطه جریمه و پاس رو به بیرون او برای علیپور موقعیت بسیار خوبی ساخت، اما نوشی‌صوفیانی به خوبی توپ او را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: پاس بلند سیدجلال حسینی برای منشا درون محوطه جریمه با ضربه سرضرب این بازیکن همراه شد که بازهم دروازه‌بان صنعت نفت توپ را مهار کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۵:
 ارسال خطرناک ربیع‌خواه پس از برخورد به بازیکنان صنعت نفت، به مقابل دروازه این تیم رفت که مرتضی اسدی تن به کرنر داد.

دقیقه ۶۳: پاس رو به جلوی محمد انصاری برای علی علیپور با ضربه محکم این بازیکن همراه بود که ضربه او از نوشی صوفیانی نیز عبور کرد، اما این بار تیر دروازه مانع گلزنی پرسپولیسی‌ها شد.

دقیقه ۶۵: وحید امیری با پاسی به علیپور این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرارداد که ضربه نه چندان محکم او از خط دروازه عبور کرد.

دقیقه ۶۷: همکاری محمد انصاری و وحید امیری در سمت چپ، ارسال این بازیکن روی دروازه موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس ایجاد کرد که این توپ با تأثیر نوشی‌ صوفیانی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۸: درگیری وحید امیری با بازیکنان صنعت نفت و متوقف شدن این بازیکن، اعتراض این بازیکن را به دنبال داشت، در حالی که علیرضا فغانی معتقد به ادامه بازی بود. همین مسئله باعث شد او امیری را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۷۳: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که توپ او را دروازه‌بان صنعت نفت مهار کرد.

دقیقه ۷۹: پاس احمدزاده به علیپور و ضربه محکم این بازیکن به سمت دروازه، با واکنش نوشی‌صوفیانی همراه بود که توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۷: بشار رسن با پاسی به علی علیپور این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد که شوت علیپور گل دوم این تیم را به ثبت رساند.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس که پیش از این قهرمانی‌اش در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر را تثبیت کرده بود، با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد تا با اقتدار بیشتری این عنوان را برای خود کند.

 

قهرمانی نیم فصل پرسپولیس با برد نفت آبادان شیرین تر شد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *