پنجشنبه , ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ قبل از ظهر به وقت تهران

قتل وحشیانه دختر استرالیایی توسط پناهنده ایرانی +تصاویر

دیلی میل روزنامه بریتانیایی در پی انتشار گزارشی از قتل وحشیانه یک دختر استرالیایی توسط همسر پناهده ایرانی اش خبر داده است در این خبر امده است که پناهنده ایرانی به طرز وحشتناکی با قیچی قلب همسرش را شکافته است …

روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” با انتشار گزارشی از جنایتی وحشتناک خبر داده است و نوشته که یک پناهجوی ایرانی همسرش را در استرالیا با ۵۶ ضربه در قلب و گردنش به قتل رسانده است.

این روزنامه اشاره کرده است که مختار حسینی امرایی قاتل همسرش بوده است که با قیچی گردن و قلب همسر را شکافته است. پلیس گفته است که این جنایت در غرب سیدنی در یک پارکینگ صورت گرفته است و او ۵۶ بار ضربات را وارد کرده است. حسینی امرایی به پلیس گفته است که همسرش خواسته های او را برآورده نمی کرده و اطاعت و فرمانبرداری از او نداشته است.

او گفته است زمانی که با هم ازدواج کردیم به یکدیگر تعهد اخلاقی داشتیم اما در این کشور هیچ تعهدی باقی نمانده بود”.مقتول لیلا علوی نام داشته و ۲۶ ساله بوده است.

حسینی امرایی گفته که به دلایل مذهبی از ایران گریخته است و با همسرش در ترکیه ازدواج کرده بود و در سال ۲۰۱۰ میلادی به استرالیا رسیده بود. او گفته که رابطه اش با همسرش در سال ۲۰۱۴ میلادی از هم پاشیده بود و خودش به مصرف روزانه مواد مخدر معتاد شده بود.

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

  مختار حسینی امرایی متهم به ارتکاب قتل

%postname%

میترا علوی خواهر مقتول

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *