سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

قتل هولناک ۲ روز بعد از آزادی!

زندانی حبس ابدی، دو روز بعد از آزادی‌اش زمانی که به قمارخانه‌ای در جنوب پایتخت رفته بود، در جریان درگیری مرتکب قتل شد.

قتل هولناک 2 روز بعد از آزادی!

به گزارش خبرنگار جام‌جم، آخرین روز مرداد امسال اهالی محله نوبهار در دروازه غار تهران شاهد درگیری میان مردی ۳۰ ساله با چهار مرد جوان بودند و موضوع را به پلیس گزارش دادند. ماموران همزمان باحضور در محل مرد زخمی را در خیابان یافته و او را به بیمارستان منتقل کردند. ضارب ۳۰ ساله نیز در همان محل بازداشت و به زندان منتقل شد. مرد زخمی بعد از یک هفته جان باخت. مرگ اوبه رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و رسیدگی به پرونده این جنایت آغاز شد. مصطفی معروف به ببر با مرگ مرد جوان در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت. او دیروز به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد، سر و صورتش پر از آثار خطوط کج باچاقو بود. زمانی که مقابل بازپرس پرونده روی صندلی نشست در همان جمله اول گفت قصد قتل نداشتم و در عالم مستی او را کشتم، فقط ۴۸ ساعت از آزادی‌ام گذشته بود که قاتل شدم و دوباره باید سال‌های سخت زندان را
تحمل کنم.
متهم به قتل ادامه داد: سال‌ها از خارج از کشور لوازم و قطعات خریده و با آوردن به تهران آن را می‌فروختم. به خاطر مواد و درگیری چهار بار به زندان رفتم. رابط دو قاچاقچی در کشورهای مالزی و تایلند بودم. پول کلان از آنها می‌گرفتم و مسافرانی که به آن دو کشور قصد سفر هوایی داشتند را شناسایی می‌کردم و با پرداخت پول به مسافران، آنها شیشه را برایم به مالزی و تایلند منتقل و تحویل دو قاچاقچی مرد می‌دادند.
وی افزود: تحت تعقیب بودم که سال ۸۹ بازداشت و صد گرم شیشه در خانه‌ام کشف شد. در دادگاه انقلاب مستقر در فرودگاه تهران بعد از محاکمه حبس ابد گرفتم و راهی زندان قزلحصار کرج شدم.
بعد از چند سال درخواست عفو کردم که مورد عفو رهبری قرار گرفتم، حکم حبس ابدم شکست و به ۱۶ سال حبس و پرداخت جریمه ده میلیون تومانی محکوم شدم. دوباره درخواست عفو کردم که این حکم هم شکست و به هشت سال حبس محکوم شدم، آخرین روزهای مرداد امسال آزاد و از زندان خلاص شدم. ۴۸ ساعت از آزادی‌ام گذشته بود که برای قمار به دروازه ‌غار رفتم و در آنجا مرتکب قتل شدم.
مرد جوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی روانه زندان شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *