پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ قبل از ظهر به وقت تهران

قتل هولناک همسر مقابل چشمان دختر نوجوان

مردی که همسرش را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه منکر قتل شد.

قتل هولناک همسر مقابل چشمان دختر نوجوان

به گزارش خبرنگار جام‌جم، این مرد که حالا ۳۱ ساله است دو سال قبل در جریان یک درگیری خونبار با همسرش او را به قتل رساند و توسط ماموران دستگیر شد.
متهم که برای پاسخگویی در برابر اتهام قتل در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران حاضر شده بود اتهام قتل را رد کرد اما دختر نوجوانش علیه او شهادت داد و گفت که دیده است ضربات چاقو را پدرش به گردن مادرش وارد کرده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بر اساس کیفرخواست پرونده، این مرد متهم است دو سال قبل همسرش را در یکی از باغات فرحزاد به قتل رسانده است. متهم این جنایت را مقابل چشمان دخترش انجام داد و در جلسه محاکمه که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان گفت: فرزندان کبیر مقتول پدرشان را بخشیده‌اند و رئیس قوه‌قضاییه هم از طرف فرزند صغیر مقتول درخواست دیه کرده است.

سپس دختر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: پدرم مرد شکاکی بود و فکر می‌کرد مادرمان به او خیانت کرده است. حتی از مادرمان شکایت کرد و بعد رضایت داد. ما هیچ رفتار مشکوکی از مادرمان ندیده بودیم.

روز قتل سر این موضوع درگیر شدند و مادرم تهدید کرد طلاق می‌گیرد. پدرم عصبانی شد و با چاقو ضربه‌ای به گردن او زد. با اورژانس تماس گرفتم اما وقتی امدادگران آمدند، گفتند ضربه عمیق بوده و نمی‌توان برای نجات جانش کاری کرد.
وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام قتل را رد کرد و گفت: ۱۴ ساله بودم که ازدواج کردم.

همسرم دو سال از من کوچکتر بود. بعد از قتل همسرم، به تصور این‌که اگر اعتراف نکنم، دخترم را دستگیر می‌کنند، قتل را قبول کردم.

من در جریان درگیری با همسرم ضربه‌ای با چاقو به دستش زدم اما ضربه به گردن را من نزدم.
در ادامه وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکلم با ادعای مهدور‌الدمی همسرش را کشته و شکایتش این موضوع را تائید می‌کند به همین خاطر درخواست برائت او را دارم.
بعد از گفته‌های متهم و وکیل‌مدافع او هیات قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌خصوص وارد شور شدند.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *