شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

قتل هولناک مادر به دست پسر ۱۹ ساله اش

پسر نوزده ساله بعداز دعوا با مادرش برسر مسائل مالی او را با طناب خفه کرده و جسد وی را به آتش کشید و در جاده رها کرد. متهم بعداز دستگیری به جنایت اعتراف کردو قرار است به زودی صحنه قتل مادرش را بازسازی کند.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش خبرنگار جام جم ،ساعت ۱۹ شامگاه بیست و ششم فروردین امسال خانواده ای با حضوردر پلیس آگاهی شهرستان بوشهر شکایت کردندکه مادر خانواده ناپدید شده و تاکنون موفق به یافتن وی نشده اند. بعداز تشکیل پرونده قضایی ماموران تصویر زن گمشده را در اختیار گشت های انتظامی قراردادند تا در صورت یافتن وی موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع دهند. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه دو ساعت بعداز این ماجرا بود که مردی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد هنگام عبور ازمحور عالیشهر- بنه گز بوده که جسد سوخته زنی را یافته است. بنابراین ماموران برای بررسی ماجرا به محل کشف جسد سوخته اعزام شدند. ماموران در بررسی از کشف جسد متوجه شدندکه ساعاتی از مرگ او می گذرد و با هماهنگی قضایی جسد زن مجهول الهویه برای رازگشایی از هویت و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت به پزشکی قانونی منتقل شد . ماموران که احتمال می دادند جسد این زن متعلق به زن گمشده باشد از خانواده اش خواستندکه برای دیدن جسد در پزشکی قانونی حاضر شوند که آنها با حضور در آنجا و دیدن جسد آنها را شناختندو اعلام کردندکه جسد سوخته متعلق به مادرخانواده است که گمشده بود. با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد . ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداختندکه معلوم شد او این اواخر با پسر ۱۹ ساله اش اختلاف و درگیری داشته است . در ادامه ماموران به پسر زن کشته شده مظنون شدندو احتمال دادندکه او مادرش را به قتل رسانده باشد . بنابراین دستور بازداشت او صادر گردید اما معلوم شد وی خانه را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد . با فرار وی ماموران مطمئن شدند که او در قتل مادرش نقش دارد . پسر ۱۹ ساله به اتهام قتل مادرش تحت تعقیب پلیس جنایی بود تا این که ۲۴ ساعت بعد از قتلی که مرتکب شده بود در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد. متهم به قتل به پلیس آگاهی منتقل شد اما اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی بود که نمی‌داند چه کسی مادرش را کشته و جسد وی را به آتش کشیده است. تحقیقات از وی ادامه داشت تا این که دیروز متهم به قتل مادرش اعتراف کرد و درباره انگیزه اش از این جنایت و سوزاندن جسد او به پلیس گفت : من و مادرم برسر مسائل مالی اختلاف و درگیری داشتیم و این اواخر برسر همین موضوع دعوا و درگیری مان بیشتر شده بود. شب حادثه دوباره دعوایمان شد. عصبانی شدم و با برداشتن طنابی از خانه آن را به دور گردن مادرم انداختم و آن را کشیدم و خفه اش کردم.
وی افزود : بعداز قتل مادرم مانده بودم با جسد او چه کنم آن را در خودرو انداخته و به محور عالیشهر- بنه گز بردم و در آنجا انداختم. اما می ترسیدم کسی جسد او را پیدا کندو با لو رفتن هویت مادرم پلیس مرا شناسایی کند. بنزین روی جسد اوپاشیدم و آن را به آتش کشیدم و متواری شدم که سرانجام پلیس مرایافت وبازداشت شدم.

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *