سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴ قبل از ظهر به وقت تهران

قتل همسر به خاطر عشق زیاد در همدان!

مرد عاشق پیشه همدانی به خاطر  عشق زیادی که به همسر سابقش داشت او را با قتل رسانده و در اخر خود نیز خودکشی کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پنجشنبه هفته گذشته یک مرد جوان به خاطر علاقه شدید به همسر سابق اش وی را با استفاده از سلاح گرم به قتل رسانده سپس با شلیک گلوله خودکشی کرد.

سرهنگ رضا زارعی روز شنبه گفت: یک زوج جوان به خاطر بروز اختلاف در زندگی اوایل سال جاری از یکدیگر جدا می شوند.

 

وی بیان کرد: با توجه به علاقه ای که مرد به همسر خود داشته، بیماری فرزند را بهانه قرار داده و از زن اش می خواهد برای رسیدگی به وضعیت فرزندشان به منزل مراجعه کند. علاقه شدید موجب طرح ریزی نقشه از سوی وی شده به گونه ای که تنها قصد او از دعوت همسرش به منزل پایان دادن به زندگی مقتول می شود.

 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: زن مقتول هر چند پس از حضور در منزل همسر سابق از نقشه وی مطلع می شود ولی راهی برای گریز ندارد.

 

سرهنگ زارعی گفت: همسر مقتول با استفاده از سلاح گرم ، زن خود را به قتل رسانده سپس با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان می دهد. خانواده مقتول که نگران عزیمت دخترشان به خانه داماد بودند چند نوبت با دختر خود تماس حاصل کرده ولی پاسخ ندادن مقتول به تماس های تلفنی والدین آنها را نگران می کند.

 

وی اضافه کرد: والدین مقتول در منزل قاتل واقع در شهرک فرهنگیان شهر همدان حاضر شده و مجبور به شکستن در برای ورود به این خانه می شوند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: والدین پس از مشاهده جسم خونین دختر و دامادشان موضوع را به عوامل فوریت های پلیسی ۱۱۰ همدان اطلاع رسانی می کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *