سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

قتل همسر، وکیل و شاهد پرونده مقابل دادگستری!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از وقوع تیراندازی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.

https://www.dustaan.com/files/uploads/2020/11/www.dustaan.com-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-1604738975.jpg

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس، سرهنگ «محمدرضا آمویی» افزود: حوالی ظهر دیروز یک مورد تیراندازی در خیابان بنت الهدی مقابل دادگستری کل کرمانشاه به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد، فردی به دنبال اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش، مقابل یکی از دفاتر وکالت اقدام به تیراندازی می کند که منجر به کشته شدن شاهد پرونده در صحنه حادثه می شود.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: همچنین در این تیراندازی همسر و وکیل آن ها نیز که در دفتر وکالت حضور داشتند ، زخمی می شوند که پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه آن ها نیز جان خود را از دست می دهند. معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: پس از این حادثه و حضور ماموران در محل حادثه، فرد قاتل به سرعت دستگیر و سلاح مورد استفاده نیز کشف شد.
وی گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص وقوع این حادثه در دستور کار پلیس قرار دارد.
دستور دادستان برای رسیدگی ویژه
همچنین به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این باره گفت: صبح سه شنبه زنی به دلیل اختلاف با همسرش به همراه وکیل و شاهد خود به یکی از شعب دادگاه های دادگستری استان مراجعه می کند که پس از پایان دادگاه، زن به همراه وکیل و شاهد خود به دفتر وکیلش می رود و در این هنگام همسر این زن با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت آن ها شلیک می کند.
کرمی افزود: باتوجه به جریحه دار شدن افکار عمومی در پی وقوع این حادثه، دستور رسیدگی فوری و ویژه به آن را صادر کردیم و در اسرع وقت و با دقت و سرعت به این پرونده رسیدگی می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *