پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

قتل شوهر با همدستی میوه‌ فروش محله

مجله انلاین دوستان :  زن جوان که با همدستی میوه‌فروش محله، نقشه قتل شوهرش را اجرا کرده بود، در جلسه دادگاه منکر اعترافات قبلی خود شد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-اخبارحوادث-قتل

رسیدگی به این پرونده از ۳۱ شهریور ۹۲ همزمان با گزارش خودکشی مردی جوان در دستور کار تیم قضایی ـ پلیسی ملارد قرار گرفت.

همسر این مرد به ماموران گفت: «برای خرید از خانه بیرون رفته بودم، اما وقتی برگشتم، متوجه شدم همسرم به نام فرود با باند پانسمان خودش را از پنجره حلق آویز کرده است. با زحمت توانستم او را پایین بیاورم، اما شوهرم جان سپرده بود.»

به گزارش جام جم آنلاین ، با اعلام این حادثه، پلیس بلافاصله به خانه مورد نظر در شهرک طلاییه رفت و با جنازه فرود ۴۰ ساله روبه رو شد.

در حالی که به نظر می رسید این مرد خودکشی کرده است، گزارش پزشکی قانونی نشان داد وی به قتل رسیده است.

کارشناسان پزشکی قانونی در گزارش خود اعلام کردند کبودی ایجاد شده روی گردن مقتول با آثار ناشی از خودکشی مطابقت ندارد و وی به احتمال زیاد به قتل رسیده است.

پرونده وارد مرحله تازه ای شد و زن ۳۵ ساله به نام مهناز دستگیر شد. مهناز در بازجویی منکر هرگونه اطلاعی از قتل شوهرش شد. این در حالی بود که بررسی تماس های زن جوان نشان داد، او به صورت پنهانی با مردی به نام ساسان ارتباط دارد. پس از افشای این موضوع مهناز لب به اعتراف گشود و گفت: شوهرم معتاد بود. از بدرفتاری های او خسته شده بودم و به فکر طلاق بودم که در خیابان با ساسان آشنا شدم. وقتی با او درددل کردم، به من قول داد همسرم را از میان بردارد و با من ازدوا ج کند. او گرد سفیدی به من داد که آن را در لیوان چای شوهرم بریزم. وقتی پسرم مدرسه بود، گرد را در چای ریختم و به شوهرم دادم که بیهوش شد. همان موقع ساسان به خانه مان آمد و او را خفه کرد. من هم از ترسم با صحنه سازی به پلیس گفتم شوهرم خودکشی کرده است.

در ادامه ساسان نیز دستگیر شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی قربانزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه پدر مقتول برای قاتل پسرش تقاضای قصاص کرد.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به ساسان از او خواست در برابر اتهامش دفاع کند که متهم با رد اتهامش گفت: من در محل میوه فروشی دارم و هیچ انگیزه ای برای قتل نداشتم. تمام اعترافات نیز تحت فشار بازجویی بوده است.

رئیس دادگاه: دو سال قبل از قتل، مقتول شما را به خانه اش کشانده و سوزانده بود که آثارش روی بدن شما وجود دارد. در این زمینه چه دفاعی دارید؟

متهم به قتل مدعی شد؛ مهناز مزاحم تلفنی من بود و یک روز مرا به خانه شان کشاند و مقتول قصد داشت به بهانه ارتباط با همسرش از من ۳۰ میلیون تومان اخاذی کند، اما وقتی ناکام ماند مرا «داغ» کرد.

مهناز هم پس از قرار گرفتن در جایگاه با رد اعترافات قبلی خود گفت: من و ساسان تلفنی ارتباط داشتیم، اما هرگز نقشه قتل شوهرم را نکشیدیم و دستی در مرگ او نداشتیم. شوهرم یک بار دست به خودکشی زده بود. آن روز وقتی به خانه برگشتم، با جنازه حلق آویز او روبه رو شدم.

رئیس دادگاه: پیش از این به قتل شوهرتان اعتراف کرده بودید. در این باره چه دفاعی دارید؟

مهناز: تحت فشار برادرشوهرم بودم. به همین خاطر اعتراف کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *